Skip to content
fd-gazellen-lf-2022-2023
Leapforce behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland!

Online is evoyo niet meer te missen door de juiste online advertising strategie; minimaal 62% van het website verkeer is afkomstig uit online campagnes!

Fotografie-Econic-Klantreis-communicatie-bewerkt-highres-26-scaled

Vraag en doelstelling

"Leapforce helpt mee aan de duurzame doelstelling van evoyo!"

Vanaf juli 2021 heeft evoyo Leapforce gevraagd te helpen bij het opzetten en lanceren van de B2C propositie. Deze propositie is het verkopen of verhuren van een hybride warmtepomp, waarbij de grootste focus ligt op de unique selling point van het verhuren van deze hybride warmtepomp. In Nederland is evoyo daarmee één van de weinige aanbieders. Een mooie uitdaging met een mooi doel. Namelijk in datzelfde jaar nog 40 hybride warmtepompen verkopen of verhuren. Dat klinkt weinig, maar als nieuwe partij toetreden tot deze markt vol concurrentie is dat een flinke uitdaging. Dat doel werd behaald met maar liefst 45 verkochte/verhuurde warmtepompen. Tegenwoordig levert Leapforce gemiddeld zo’n 800 leads per maand aan!

Fotografie-Econic-Klantreis-communicatie-bewerkt-highres-5-scaled

Over evoyo

evoyo’s missie is een wereld zonder emissie. Daarom is voor evoyo het versnellen van de energietransitie wat de organisatie drijft! Dit doet econic door van nieuwbouw- en bestaande woningen e-homes te maken, door onder andere warmtepompen en zonnepanelen te installeren. Om te zorgen dat in 2050 alle huizen in Nederland gasloos zijn, moeten er ruim 1000 huizen per dag verduurzaamd worden. En waarom wachten als dat ook nu al kan? Vanuit een oude gasfabriek in Amsterdam-Noord zorgt econic ervoor dat van jouw huis op een slimme en simpele manier een duurzaam huis gemaakt wordt, want versnellen bij evoyo doen ze samen!

undraw_coffee_break_h3uu

Onze aanpak

Leapforce ontzorgt evoyo door de verantwoordelijkheid te nemen over de online marketingcampagnes. Door de juiste strategiekeuze, afstemming met evoyo over de focus en de wekelijkse optimalisaties weet Leapforce resultaten boven de benchmarks te behalen.

Omdat de strategie haarfijn aansluit op de behoeftes van de consument, heeft evoyo een groot online-bereik gecreëerd. Met de agile werkmethode worden tijdens tweewekelijkse sprints de resultaten van de afgelopen sprint en de goals voor de aankomende sprint besproken. Met de productspecifieke kennis van de klant en de marketingkennis van Leapforce is het een zeer vruchtbare samenwerking.

Resultaten waar we trots op zijn

01 7000+ leads na 11 maanden

Na 11 maanden campagnevoering staan we op 7000+ leads, waarbij er de laatste maanden gemiddeld 800 leads per maand geleverd worden.

02 5 actieve advertentiekanalen

Momenteel worden er op 5 verschillende platformen actief advertenties gerund, wat gemiddeld voor 62% van het website verkeer zorgt.

03 Enorm vruchtbare samenwerking met evoyo

Door een goede teamsamenstelling vanuit beide partijen, levert de samenwerking mooie resultaten op. Waarbij open en eerlijke communicatie centraal staat.

04 Boven de benchmarks met LinkedIn en Meta ads

De LinkedIn en Meta (FB & IG) blog ads hebben CTR percentages boven de benchmark en genereren gemiddeld een cost per landingpage view van €0,06.

Fotografie-Econic-Klantreis-communicatie-bewerkt-highres-18-scaled

“Open en eerlijke communicatie staat centraal”

Sinds de start van de samenwerking met Leapforce worden wij  betrokken in hun strategieën, processen en resultaten waarbij open en eerlijke communicatie centraal staat. Daardoor vertrouwen we elkaar en werken we samen aan het grotere doel van econic! Naast dat Leapforce kwaliteit levert in het proces, worden er ook heel goede resultaten behaald. Deze samenwerking is voor econic, zeker in de stormachtige groeifase die past bij een scale-up, daarom ook een perfecte match!

Clarisse Stulp
Communication & Branding Lead

Plan jouw gratis sessie
Leo-over-ons

Een gratis strategiesessie met één van onze specialisten

In slechts 30 minuten onthullen onze specialisten hoe je effectief digitale sales en marketing inzet voor maximale tractie.