300+ leads! Veel meer en goedkoper dan de benchmark

Met een slimme LinkedIn advertentiecampagne hebben we na een korte periode van experimenteren uiteindelijk in twee maanden 300+ leads gegenereerd. En dat terwijl de doelstelling 60 leads in drie maanden was!

Een LinkedIn Lead Gen Form campagne voor Sif Group heeft geleid tot 300+ leads in 2 maanden tijd tegen €7,46 per lead.

Een relevant eigen publiek creëren voor €7,46 per lead

Vraag en doelstelling

Sif Group vroeg Leapforce om meer naamsbekendheid bij de doelgroep te creëren en om top-of-mind te blijven bij deze doelgroep. De doelstelling was om in 3 maanden tijd 60 conversies te genereren middels het behalen van downloads op bijvoorbeeld een campagne of nieuwsbriefinschrijvingen.

“Meer naamsbekendheid middels downloads of nieuwsbriefinschrijvingen”

Sif Group

Over Sif Group

Sif Group is pionier op het gebied van offshore fundatiebuizen. Ze ontwikkelen producten en diensten om aan de vraag van de markt te blijven voldoen. Windparkontwikkelaars en EPCI contractors kunnen bij Sif Group terecht voor fundatiedesign, fabricage, corrosiebescherming en logistieke diensten. Daarbij heeft Sif Group een actieve rol bij de ontwikkeling van nieuwe producten en zorgen ze dat productieprocessen en -middelen geschikt zijn voor het vervaardigen van steeds grotere monopiles.

Over Sif Group

Sif Group is pionier op het gebied van offshore fundatiebuizen. Ze ontwikkelen producten en diensten om aan de vraag van de markt te blijven voldoen. Windparkontwikkelaars en EPCI contractors kunnen bij Sif Group terecht voor fundatiedesign, fabricage, corrosiebescherming en logistieke diensten. Daarbij heeft Sif Group een actieve rol bij de ontwikkeling van nieuwe producten en zorgen ze dat productieprocessen en -middelen geschikt zijn voor het vervaardigen van steeds grotere monopiles.

lf-onze-aanpak

Onze aanpak

De focus van Leapforce lag op het vergroten van naamsbekendheid. Maar hoe kunnen we het beste die naamsbekendheid creëren bij de doelgroep van Sif Group? Sif Group is altijd bezig met innoverende projecten. Wij bedachten een LinkedIn Lead Gen Form campagne waar de doelgroep zich kon inschrijven voor een gratis e-learning. We schreven een bericht waarin we schaarste hebben gecreëerd, zodat de doelgroep het gevoel had dat zij zich wel moesten inschrijven. Dit bericht werd via InMails verstuurd naar drie verschillende doelgroepen. Zodra mensen zich inschrijven voor de gratis e-learning werden er drie mails, met daarin tussenperiodes, automatisch verstuurd met uitleg over de innoverende projecten. Door middel van deze actie hebben we bijna 300 relevante professionals verbonden aan de database van Sif Group.

De resultaten van Sif Group

€7,46

Cost per lead van €7,46  terwijl de benchmark op €87,59 cost per lead ligt

74,79%

Voltooiing van 74,79% frequentie terwijl benchmark op 10% ligt

300+

Een totaal van 300 leads binnengehaald in 2 maanden tijd, terwijl de doelstelling 60 leads in 3 maanden was

lf-waarom
Sif-foto

“Prettige samenwerking”

“Wij werken heel prettig samen met Leapforce. Het is een jong maar enthousiast en kundig team dat bedrijven met beperkte marketing capaciteit, heel goed kan ondersteunen en verder kan helpen in de wereld van online marketing anno 2022.”

Sanne Geurts
Manager Marketing & Communications

 

Luuk vD Bosch

Een gratis strategiesessie met één van onze specialisten.

Kom in 30 minuten te weten hoe jouw bedrijf digitale sales en marketing effectief kan inzetten om meer tractie te genereren

"*" geeft vereiste velden aan

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer weten? Lees hier meer

Bekijk meer campaigning cases

Nodema

Machinemonteurs zijn de moeilijkst vervulbare vacature van 2021 (Telegraaf), dankzij slimme digitale marketing is Nodema overspoeld door tientallen sollicitanten.

Hybrid

Binnen twee maanden hebben we voor onze klant Hybrid Technical Solutions 88 leads gegenereerd door middel van LinkedIn advertenties. Hieruit vloeiden vervolgens 37 gesprekken en zijn er uiteindelijk 15 pilots gestart.

Lease a Bike

De Registration Highway is een project met de ambitie om het registratieproces van initieel vijf werkdagen terug te brengen naar slechts vijf minuten, middels automatisering en integraties tussen verschillende systemen.

ThuysVers

Een omzetstijging van 297% middels social media campagnes en marketing automation. Met behulp van Leapforce heeft Thuysvers de business binnen een jaar tijd bijna verdrievoudigd!

PROZEE

Samen bouwen aan een digitale sales- en marketingmachine! Door de inzet van slimme tools voor persoonlijk benadering van potentiële klanten.

Bekijk ook andere expertises

Campaigning
Social Media
Content & SEO
Website & Shop
CRM & Digital Sales
Service & Loyalty