Campaigning Nodema Machinemonteurs zijn de moeilijkst vervulbare vacature van 2021 (Telegraaf), dankzij slimme digitale marketing is Nodema overspoeld door tientallen sollicitanten.
Campaigning Hybrid Binnen twee maanden hebben we voor onze klant Hybrid Technical Solutions 88 leads gegenereerd door middel van LinkedIn advertenties. Hieruit vloeiden vervolgens 37 gesprekken en zijn er uiteindelijk 15 pilots gestart.
Campaigning Sif Group Met een slimme LinkedIn advertentiecampagne hebben we na een korte periode van experimenteren uiteindelijk in anderhalve maand 285 leads gegenereerd. En dat terwijl de doelstelling 60 leads in drie maanden was!
Content en SEO JASA Packaging Machines JASA heeft de afgelopen twee jaar aandacht besteed aan content en SEO. Nu is JASA breed online aanwezig, met als gevolg dat leads via de website binnenrollen.
CRM en Digital Sales Lease a Bike De Registration Highway is een project met de ambitie om het registratieproces van initieel vijf werkdagen terug te brengen naar slechts vijf minuten, middels automatisering en integraties tussen verschillende systemen.
Content en SEO Koninklijke Van Wijhe Verf Koninklijke Van Wijhe Verf wilde twee nieuwe websites en een website partner die niet voor elke minuut extra kosten in rekening bracht.
Campaigning ThuysVers Een omzetstijging van 297% middels social media campagnes en marketing automation. Met behulp van Leapforce heeft Thuysvers de business binnen een jaar tijd bijna verdrievoudigd!
Campaigning PROZEE Samen bouwen aan een digitale sales- en marketingmachine! Door de inzet van slimme tools voor persoonlijk benadering van potentiële klanten.
Data en automation Rijnmond Rijnmond maakte handmatig een maandelijkse rapportage van de bereikcijfers van al haar media-uitingen. Een tijdrovend, foutgevoelig en bewerkelijk proces.