Waarom HubSpot CRM?

HubSpot is hét CRM voor je Digitale Sales & Marketing

Waarom HubSpot als CRM systeem?

Customer journeys worden steeds complexer en technologie kan helpen – of juist tegenwerken – bij het leveren van een optimale klantervaring. HubSpot is een CRM-platform dat alles wat schaalbare bedrijven nodig hebben om een best-in-class klantervaring te leveren op één plaats samenbrengt. Wanneer een (potentiële) klant zich in een kritieke fase van de customer journey bevindt, is bedrijfsbrede afstemming een stuk eenvoudiger en sneller gerealiseerd.

Waarom is HubSpot waardevol?

HubSpot kan op maat ingericht worden, en helpt Marketing, Sales en Service teams – maar bovenal: bedrijven – te groeien met de juiste tools. Voor alle relevante activiteiten binnen die teams zijn er wel state-of-the-art functionaliteiten binnen HubSpot te vinden. Denk aan: het genereren van leads, het onderhouden van relaties en contactgegevens, het versturen van mailings, het opslaan van belangrijke informatie (offertes, e-mails, afspraken, notities) en het uitvoeren van sales management en forecasting.

Op zoek naar een oplossing die jouw organisatie faciliteert in het opschalen van de commerciële activiteiten? Met HubSpot creëer je op een datagedreven manier meer leads, sales, en een langdurige relaties met je klanten.

  • Wanneer een CRM eenvoudig in gebruik is, is de kans op een significante bedrijfsgroei 2,1 keer zo groot! 
  • Bedrijven die hun CRM als aanpasbaar en flexibel beschouwen, hebben 131% meer kans op een hoge klanttevredenheid.
Growth hacking data points

Vijf redenen waarom HubSpot interessant kan zijn voor jouw organisatie!

  • De gehele customer journey in één centraal systeem, waardoor verschillende teams gemakkelijk kunnen samenwerken en data samenkomt om analyses te maken.
  • HubSpot is te koppelen met (bijna) alles en past daardoor binnen elk IT landschap! Naast de App Marketplace (native integraties) heeft HubSpot een goede API, waardoor je elke software (ook ERP systemen) custom kunt integreren.
  • Handmatig werk automatiseren naar jouw wens: zowel binnen HubSpot als tussen verschillende systemen met behulp van koppelingen.
  • Dashboards op maat: alle data van verschillende afdelingen zoals sales en marketing kunnen samenkomen in één dashboard om zo gemakkelijk analyses te maken, bijvoorbeeld inzake ROI.
  • Gebruiksvriendelijke software, voor zowel jong als oud, inclusief mobiele app voor gebruik onderweg. Daarnaast erg flexibel, waardoor je zonder programmeerkennis gemakkelijk zelf rollen, velden, enzovoorts kunt toevoegen.
 

Gratis HubSpot whitepaper

Download gratis onze whitepaper en kom te weten wat HubSpot precies is, voor wie HubSpot geschikt is, waarom bedrijven voor HubSpot kiezen, wat de voordelen van HubSpot zijn ten opzichte van andere CRM oplossingen en hoe de prijzenstructuur van HubSpot in elkaar zit!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Leapforce gebruikt HubSpot zelf ook!

Leapforce gebruikt zelf HubSpot als CRM systeem, onder andere om de digitale marketing en sales activiteiten grotendeels te automatiseren, wat in combinatie met de juiste tools en technieken een enorme groei in omzet oplevert. Daarnaast is Leapforce ook Hubspot Platinum Partner en voeren wij voor onze klanten voornamelijk HubSpot implementatie-, migratie- en integratieprojecten uit.

Hubspot logo
CRM & Digital Sales

Leapforce helpt klanten met HubSpot

Voor een groot deel van haar klantenbestand biedt Leapforce waarde op het gebied van CRM door:

  • Advies: begeleiden bij het selecteren van het juiste pakket, processen in kaart brengen en het samenstellen van een implementatieplan op maat. Leapforce heeft meer dan 30 implementatieprojecten gedaan.
  • Techniek: HubSpot naar de wens van de gehele organisatie effectief en op maat inrichten. Ook verzorgt Leapforce data migratie, zodat er een succesvolle transitie kan plaatsvinden.
  • Verbinding: integraties opzetten met het CRM systeem en externe software. Leapforce beheert meer dan 100+ integraties.
  • Data: systematisch data management voor opschoning en verrijking van data, inclusief HubSpot scripts die dit werk automatisch doen.
  • Inzicht: geavanceerde dashboards op maat ontwikkelen, zowel binnen HubSpot als extern (met datawarehouse en -visualisatie software).
  • Adoptie: inzetten van de Leapforce software adoptie methode om effectief gewenst gedrag en gebruik te stimuleren.
  • Training: medewerkers trainen en nieuwe collega’s onboarden.
  • Support: gebruikers ondersteunen bij het gebruik middels de Leapforce Helpdesk met een gemiddelde reactietijd van 1,2 uur.

Leapforce luistert

Zoals eerder benoemd, past HubSpot als CRM goed bij Leapforce zelf en veel van haar klanten. Maar dat betekent niet dat dit altijd voor iedereen het geval is. Elk bedrijf en elke case met bijbehorende behoeftes omtrent CRM is anders. Daarom geeft Leapforce hierin altijd onafhankelijk advies, gevoed door een database van 100+ bekende CRM systemen en ervaring & partnerships met meer dan 10 CRM systemen. Voor bedrijven die niet zo goed weten wat er allemaal mogelijk is of bepaalde complexiteiten in de zoektocht naar een nieuw CRM ondervinden, biedt Leapforce een CRM software selectie- en advies traject aan.

Content schrijven
Beau
Beau

Overtuig me in een demo!

Kom in 30 minuten te weten hoe jouw bedrijf HubSpot effectief kan inzetten om meer tractie te genereren!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
CRM integraties

Aan de slag met HubSpot: waar te beginnen?

HubSpot is een CRM uit het hoogste segment en momenteel marktleider op het gebied van de laatste ontwikkelingen en trends. Dat betekent dat er veel mogelijk is binnen HubSpot. Het is daarom van groot belang dat het eerst inzichtelijk is welke vraagstukken of tekortkomingen HubSpot voor jouw organisatie moet gaan oplossen. Doordat HubSpot verschillende gradaties heeft in de Hubs, maken ze het mogelijk een bundel samen te stellen die exact is ingericht op basis van jouw behoeftes en doelstellingen. Hieronder de gradaties binnen elke Hub; deze zijn bepalend voor de beschikbare functionaliteiten alsmede de softwarekosten voor jouw organisatie. 


Wat kost HubSpot?

Overweeg jij om HubSpot voor jouw organisatie aan te schaffen? Dan doe je er verstandig aan om je te laten vertegenwoordigen of, op zijn minst, te laten adviseren door een HubSpot Certified Partner. Naast dat zij jouw organisatie gericht en onafhankelijk advies kunnen geven over het samen te stellen pakket, hebben zij korte lijnen met HubSpot en kennen zij de klappen van de zweep; waardoor je uiteindelijk een hoop beginnersfouten kunt voorkomen en zij jouw organisatie HubSpot voordelig en op maat kunnen aanbieden.

De tarieven van HubSpot voor de verschillende Hubs en ‘bundels’ (gecombineerde pakketten die HubSpot aantrekkelijk maakt door korting te geven) zijn op de website van HubSpot te vinden. Hieronder een globaal overzicht van de softwarekosten voor zowel de Marketing Hub als de Sales Hub, bij elkaar!

Free

Gratis

Vaak het best geschikt voor ZZP

Starter

Vanaf €41 p/m

Vaak het best geschikt voor startende ondernemingen

Professional

Vanaf €1,154 p/m

Vaak het best geschikt voor MKB-bedrijven

Enterprise

Vanaf €4,048 p/m

Vaak het best geschikt voor snelgroeiende en grotere bedrijven

Vertel mij meer!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat Leapforce al heeft bereikt

  • Al meer dan 3.000+ uur gewerkt aan HubSpot Implementaties.
  • 30+ HubSpot implementaties succesvol uitgevoerd.
  • In 2 jaar tijd HubSpot Platinum Partner!
  • Aanmeldingsprocessen van 5 dagen naar 5 minuten gekregen.
  • Meer dan 100 andere, voorheen handmatige, processen geautomatiseerd.
  • Dataverzameling en opschoning geautomatiseerd met door Leapforce zelf ontwikkelde API scripts.
  • De KvK database aan HubSpot gekoppeld voor verschillende klanten.

Wat houdt het in dat Leapforce een Platinum Partner van HubSpot is?

Dit houdt onder andere in dat wij het gehele HubSpot CRM systeem kennen, van Marketing tot Sales en Service, inclusief CMS en Operations. En daarnaast dat wij ruime ervaring hebben met zowel implementaties voor business-to-consumer bedrijven als business-to-business. Met een dedicated CRM team monitoren we trends en updates in wekelijkse meetings, ontwikkelen we custom integraties en HubSpot scripts, hebben wij processen voor implementaties en spreken wij wekelijks met onze contacten bij HubSpot.

Wat maakt ons uniek?

Dankzij de intensieve samenwerking van het CRM team met het datateam weten wij alles te koppelen en de data systematisch schoon te houden. Door de hoeveelheid van CRM projecten die Leapforce succesvol heeft uitgevoerd voor een diversiteit aan klanten, hebben wij veel verschillende benaderingen.

 
Profiel van Leapforce binnen HubSpot Solutions Partner database samengevat:
  • Focus: Marketing, Sales, Service, Operations en CMS
  • Ervaring: 40+ CRM & marketing automation implementaties
  • Integraties: 150+ integraties gebouwd tussen systemen
  • 10+ HubSpot Certifications: met meerdere mensen bij Leapforce hebben wij meer dan 10 HubSpot certificaten in huis op verschillende onderwerpen.
  • Client reviews: 5,0 / 5,0 sterren (14+ reviews)
 

Leapforce als implementatiepartner

Voor een groot deel van haar klantenbestand biedt Leapforce waarde op het gebied van CRM door:

  • Advies: begeleiden bij het selecteren van het juiste pakket, processen in kaart brengen en het samenstellen van een implementatieplan op maat. Leapforce heeft meer dan 30 implementatieprojecten gedaan.
  • Techniek: HubSpot naar de wens van de gehele organisatie effectief en op maat inrichten. Ook verzorgt Leapforce data migratie, zodat er een succesvolle transitie kan plaatsvinden.
  • Automatisering: integraties opzetten met het CRM systeem en externe software. Leapforce beheert meer dan 100 integraties.
  • Data: systematisch data management voor opschoning en verrijking van data, inclusief HubSpot scripts die dit werk automatisch doen.
  • Inzicht: geavanceerde dashboards op maat ontwikkelen, zowel binnen HubSpot als extern (met datawarehouse en -visualisatie software).
  • Adoptie: inzetten van de Leapforce software adoptie methode om effectief gewenst gedrag en gebruik te stimuleren.
  • Training: medewerkers trainen en nieuwe collega’s onboarden.
  • Support: gebruikers ondersteunen bij het gebruik middels de Leapforce Helpdesk met een gemiddelde reactietijd van 1,2 uur.
platinum-badge-color
vinnie
vinnie

Wil jij advies op gebied van HubSpot?

Dat kan! Schrijf je in voor een vrijblijvend intake-gesprek, en wij geven je advies op maat.

 

 

 

Vinnie de Laat
CRM & Digitale Sales expert

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.