Skip to content
fd-gazellen-lf-2022-2023
Leapforce behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland!

Dit is waarom Google Ads werkt

Je bereikt gericht actieve zoekers

Je hebt maximale zichtbaarheid in zoekresultaten

Je hebt meetbare en rendabele resultaten

Boost je business met Leapforce als dé Google Ads specialist

Ieder jaar worden er honderden wijzigingen doorgevoerd binnen Google Ads. Als organisatie kun je dat bijna niet bijbenen. Een veelgemaakte fout is hierdoor het ’te simpel’ opzetten van Google ads, met verouderde of verkeerde instellingen. Als Google Ads agency zijn wij altijd up-to-date, voorkomen we deze fouten en ben je in goede handen om je business een boost te geven met Google Ads!

Wat klanten zeggen over Leapforce

Succesverhalen waar wij trots op zijn.

Wij werken heel prettig samen met Leapforce. Ze zijn een jonge maar kundige organisatie die bedrijven met weinig marketing capaciteit, heel goed op weg kunnen helpen in de wereld van online marketing.

Kevin

Kevin Miner

Marketing Manager van Demaco

Onze business is binnen 5 maanden verviervoudigd door Leapforce! Ze hebben voor ons marketing automation tools opgezet, integraties, ads en een vernieuwde webshop.

Pieter

Pieter Duijs

Directeur & Eigenaar van Thuysvers

Leapforce combineert tientallen sales en marketing kennisgebieden en levert daarmee een enorme bijdrage aan het lead genererend vermogen van JASA.

Eduard

Eduard de Haan

CEO van JASA

Met hun pro-actieve houding en gedegen kennis helpt Leapforce ons om de enorme groei van ons bedrijf mogelijk te maken.

Edwin

Edwin Weteling

CEO van Lume Traveler

Leapforce is in staat op korte termijn een gedegen en werkbaar advies te geven. Ze hebben kennis van zaken, goede communicatie en houden zich aan de planning.

Bastiaan

Bastiaan Bless

Channel manager bij Gazelle

Leapforce vergroot het bereik van Artechno middels kwalitatieve posts. Leapforce heeft ervoor gezorgd dat Artechno meer zichtbaarheid en awareness heeft gegenereerd middels slimme social media marketing.

Patrick

Patrick de Haan

Marketing & Communications bij Artechno Growsystems

Sinds de start van de samenwerking met Leapforce worden wij betrokken in hun strategieën, processen en resultaten. Naast dat Leapforce kwaliteit levert in het proces, worden er ook heel goede resultaten behaald.

Clarisse

Clarisse Stulp

Communication & Branding Lead bij evoyo

Ik zocht naar nieuwe wegen van werving, elke keer een deel van een jaarsalaris voor een kandidaat uitgegeven, leek mij niet goed besteed. Leapforce heeft laten zien dat het inderdaad anders kan!

Gijs

Gijs Kurvers

Directeur van Nodema

De e-mailmarketing resultaten voor ons nieuwe product waren enorm!

Willy

Willy Bruckers

Commercieel directeur bij TBS-SVA Groep

Fantastisch resultaat behaald: verbeterd design, organisch beter vindbaar en de customer journeys beter uitgesplitst. Nu hebben wij zo de websites doorontwikkeld met een aantal mooie nieuwe conversiemomenten naar onze online verfpartners!

Menno

Menno Beek

Marketing Manager / MT-member bij Van Wijhe Verf

Na drie maanden, binnen tijd en budget kon de handmatige rapportage vervangen worden door een volledige geautomatiseerde versie. Dit bespaart Rijnmond circa 0,4 FTE!

Bert

Bert Klaver

Algemeen directeur Rijnmond

Onze samenwerking met Leapforce wordt gekenmerkt door hun eenvoudige overzichten, duidelijke afspraken en domeinkennis. Het is een geweldige partner voor start-ups en scale-ups in termen van snelheid, betaalbaarheid en flexibiliteit!

Jesse

Jesse Grift

Founder van Govin

Duidelijk proces, gestructureerd en ze weten wat ze doen! Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking. Leapforce werkt zeer gestructureerd en wij kunnen het proces volgen. Alle sprints zijn succesvol afgerond en dragen bij aan onze continue groei!

Klaas

Klaas Hartman

Sales Manager NL bij Lease a Bike

Ik had een visie en idee om Verpakapotheek beter te kunnen besturen. In Leapforce heb ik de partij gevonden om dit ook daadwerkelijk te realiseren. Het is super dat we real time kunnen bewerken en daarmee beter en sneller inzicht hebben.

Oene

Oene Mees

CEO van Verpakapotheek

Leapforce heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen! De eerste mailing leverde meteen een prachtige deal op waardoor zij zichzelf direct hadden terugverdiend. Het is nu zelfs zo druk dat wij de focus hebben moeten verleggen naar recruitment!

Bart Gerritsen

Bart Gerritsen

Directeur & eigenaar van PROZEE

Wij werken heel prettig samen met Leapforce. Het is een jong maar enthousiast en kundig team dat bedrijven met beperkte marketing capaciteit, heel goed kan ondersteunen en verder kan helpen in de wereld van online marketing!

Sanne

Sanne Geurts

Manager Marketing & Communications bij Sif Group

google-grafiek

Waarom een Google ads scan van Leapforce?

Hoogover strategie omtrent de inzet van Google ads
Uitgebreid zoekwoordenonderzoek waarmee je direct aan de slag kunt
Tips en tricks voor budgetbesteding en optimalisaties
Analyse van concurrenten met daaruit de quickwins

Google ads opzetten in 4 fases

01 Analyse van de huidige inrichting
Heeft je bedrijf zelf al Google advertenties gemaakt? Dan begint Leapforce met een Google Ads quickscan. Daar baseren we vervolgens een optimalisatieplan op van het huidige Google Ads account. Daarmee achterhalen we welke functionaliteiten en kansen al benut zijn en welke onbenut zijn gebleven.
02 Identificatie van kansen door middel van onderzoek
Jij kent jouw klanten natuurlijk als geen ander. Daarom houden we een workshop over de ambities en KPI’s, bijvoorbeeld op het gebied van naamsbekendheid of omzetdoelen. Daarna gaan wij aan de slag met een propositie, markt- en doelgroeponderzoek. Hiermee zien we hoe we bestaande klanten kunnen activeren en potentiële klanten kunnen bereiken.
03 Uitwerking van campagnes
Op basis van het onderzoek uit fase 2 maken we een keuze uit Google Search Ads, Google Shopping Ads of Google Display Ads. Na het maken van de juiste keuze doen we een brainstorm om de beste advertentie, boodschap en bepaalde zoekwoorden met elkaar te combineren om zo de voor jullie belangrijkste conversies te genereren. Vanuit deze lijst van ideeën maken we uiteindelijk een prioritering op basis van impact en effort.
04 Strategie & roadmap

Tot slot kiezen we voor de livegang van de campagnes een marketingstrategie gebaseerd op de volgende punten:

  1. De gekozen ambities en KPI’s
  2. Uitwerking van de belangrijkste gekozen campagne strategie
  3. Een blauwdruk van de roadmap + benodigdheden voor uitvoering
Vraag de gratis Google Ads scan aan

Onze ervaring, wij hebben...

3+

Jaar Google Ads partner

7+

Google Ads specialisten in huis

15+

Google Ad accounts in beheer

Wil jij ...

  • een analyse van de huidige situatie?
  • korte en lange termijn actiepunten?
  • inzichten om je budget beter te besteden?
5 Stars
Wij krijgen een 5/5 uit 270 Google Reviews

Krijg gratis onze Google Ads scan t.w.v. €595

We nemen binnen 2 werkdagen contact met je op