Het Leapboard is de cockpit van je online marketingmachine. Het is de plek waar je in één oogopslag ziet hoe jouw marketingactiviteiten en -investeringen presteren. Denk hierbij aan webverkeer, zoekmachine optimalisatie (SEO), social media en online campagnes.
Hoe werkt dit? Het Leapboard bevat slimme koppelingen die data binnenhalen vanaf je website, Google Analytics, je social media kanalen en diverse externe platformen en marketing tools.
Met al deze data op één plek, ben je perfect in staat om vooruitgang te meten, rapporten uit te draaien, eventuele problemen op te sporen en precies in kaart te brengen wat wel en niet werkt. Met deze kennis op zak blijf je je marketingtechnieken optimaliseren en wordt groeien steeds makkelijker.
Het digitale marketinglandschap wordt steeds complexer. De moderne marketeer is afhankelijk van een groot aantal digitale marketingkanalen, allemaal met hun eigen analytics.
Hoe schep je orde in deze digitale wirwar? Hoe houd je het overzicht in de prestaties van alle online tools en campagnes?
Bij Leapforce hebben we in samenwerking met onze klanten hét Leapboard ontwikkeld. Het dashboard bevat alle belangrijke marketing metrics, de juiste koppelingen, een gebruiksvriendelijke layout en is gemakkelijk in te richten voor jouw bedrijf.
Enkele voordelen uitgelicht:
Dat kan! Schrijf je snel in voor een vrijblijvende demo, en wij geven je een tour.
Het Leapboard bevat vier onderdelen: Web analytics, SEO, campaigning en social analytics.
Web analytics geven inzicht in webverkeer op desktop, mobiel en tablet. Je ziet hier bijvoorbeeld hoeveel mensen je website hebben bezocht, waar deze mensen zich bevonden en hoelang een bezoek duurde.
Onder web analytics vind je onder meer:
Handige pijlen die aangeven of de aantallen zijn gestegen of gedaald, in vergelijking met een voorgaande periode.
Onder SEO vind je de prestaties van je website, webpagina’s en SEO-zoekwoorden. Je ziet hier hoe vaak een pagina met een bepaald zoekwoord is bekeken, en hoe dit aantal zich verhoudt tot een voorgaande periode. Dit biedt inzicht en richtlijnen in het optimaliseren van je website, zodat er organisch meer (relevant) verkeer kan worden opgebouwd.
Onder SEO zie je onder meer:
Eventuele errors en waarschuwingen op het gebied van SEO.
De campaigning analytics geven inzicht in de resultaten van je online advertenties. Maak je met je bedrijf bijvoorbeeld gebruik van LinkedIn Ads, dan zijn de resultaten van je advertenties hier te vinden.
Onder campaigning zie je onder meer:
Handige pijlen en percentages die aangeven hoe de resultaten zich verhouden tot een voorgaande periode.
Onder social analytics komen de analytics van al je social media kanalen samen. Gebruik je bijvoorbeeld LinkedIn, Facebook, Twitter en Instagram? Dan bevat het dashboard de analytics van al deze kanalen, per kanaal óf samengevoegd voor inzicht in je totale social media cijfers.
Onder social analytics zie je onder meer:
De totale engagement rate per dag en/of per views.
“Het Leapboard van Leapforce geeft een gecentraliseerd overzicht van de prestaties van al onze marketing kanalen. Dit zorgt ervoor dat ik als directeur data gedreven beslissingen kan maken!”
Pieter Duijs, (Directeur & Founder) van Thuysvers
Wil je het Leapboard met eigen ogen zien en heb jij interesse in een gratis demo? Geen probleem! Plan hieronder iets in met onze enthousiaste expert.
Benieuwd welke kosten zijn verbonden aan het Leapboard? Hieronder onze prijzen:
€150 p/m
€1.800 per jaar
€100 p/m
€1.200 per jaar
Klik dan hier om meer informatie te downloaden over het Leapboard.
5.0 Score van de 271 reviews
Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Algemene Voorwaarden zijn van toepassing.
All rights reserved. Registered in The Netherlands: 345678900
Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Algemene Voorwaarden zijn van toepassing.