Meer dan 100 klanten maakten de sprong met Leapforce
Snel en effectief personeel vinden? Dat kan heel goed met Recruitment marketing. Eigenlijk kan je op dezelfde manier personeel vinden als het genereren van Leads. Leads genereren kon Leapforce al heel goed en met die kennis hebben we veel succes met het werven van kandidaten.
Marketing campagnes kunnen bijvoorbeeld online advertenties zijn die een constante toestroom van nieuwe kandidaten genereren. Al is het gebruik van campagnes zeer gangbaar, het effectief inzetten hiervan is helaas niet zo eenvoudig als het lijkt. Met marketing campagnes kan je door advertenties, banners of het versturen van direct mails de doelgroep op een zeer gerichte manier bereiken, interesseren en activeren.
Bij Leapforce worden kostenefficiënt de juiste mensen bereikt, waardoor alleen mensen die echt geïnteresseerd zijn in de desbetreffende functie solliciteren. Dit doen we door middel van gerichte campagnes die helemaal gespecialiseerd zijn naar de op de vacature van de desbetreffende klant.
In tijden van schaarste is slimmer recruiten steeds belangrijker. Veel bedrijven werken met recruitment- en uitzendbureaus. Vaak zijn deze kostbaar en old school. Verder is het lastig om in deze krappe markt nieuwe mensen aan te trekken. Door in dit digitale tijdperk in te spelen op de beschikbare online tools weten wij dat personeel werven een stuk makkelijker kan.
Daarom is Leapforce begonnen met recruitment campagnes. Zo bereik je de beste kandidaten én zelfs mensen die niet specifiek op zoek zijn naar jouw vacature, maar wel gekwalificeerd zijn.
Wij maken namelijk gebruik van scherpe targeting op regio, opleiding en interesse. Tegelijkertijd wordt jouw naamsbekendheid vergroot doordat jouw merk bij duizenden mensen op social media kanalen voorbij komt. Ook zorgt Leapforce voor betere kwalificaties op vacaturesites en gaan wij effectief om met jouw budget en zijn er geen kosten verbonden bij het vinden van een nieuwe werknemer!
Er is krapte op de arbeidsmarkt, dus een vacaturetekst op een website is vaak niet meer genoeg. Wij duiken eerst in de huid van de potentiële werknemers. Dit doen wij middels een enquête en interviews van huidige werknemers. Zo onderzoeken wij wat deze doelgroep uniek maakt. Met een duidelijke target audience in het vizier bouwen we een funnel om jouw nieuwe werknemer van het eerste contactmoment over de drempel te leiden.
Vervolgens levert Leapforce het volgende op:
Verder maken wij voor onze klanten aparte landingspagina’s met aansprekende teksten die gebaseerd zijn op de uitkomsten van de interviews. Ook past Leapforce de content aan de boodschap van het bedrijf. Op deze manier kunnen de recruitment campagnes zo specifiek mogelijk worden uitgevoerd.
Dat de aanpak van Leapforce werkt is al meerdere keren bewezen.
Zo hebben wij voor Nodema, een succesvolle recruitment campagne gedaan. De recruitment campagnes voor Nodema hebben sollicitanten en naamsbekendheid opgeleverd.
Nodema is al 34 jaar gespecialiseerd in de verkoop en het onderhouden van verpakkingstoepassingen. In het bijzonder folieverpakkingsmachines, etiketteersystemen en feeders en verbruiksmaterialen. Nodema wil een digitaliseringsslag maken en de wervingscampagne is daar een eerste stap in.
Maar liefst 57.727 advertentie weergaven
Er zijn 942 potentiële servicemonteurs die de landingspagina bezocht hebben
Een totaal van 20 sollicitanten met daaruit meerdere nieuwe collega’s!
Wil je meer weten over de recruitment campagne die wij voor Nodema hebben gedraaid? Lees dan nu de Case | Nodema.
Kom in 30 minuten erachter hoe je kostenefficient & schaalbaar recruitment marketing in kan zetten in jouw organisatie.
"*" geeft vereiste velden aan
Meer weten? Lees hier meer
5.0 Score van de 271 reviews
Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Algemene Voorwaarden zijn van toepassing.
All rights reserved. Registered in The Netherlands: 345678900
Deze site is beveiligd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Algemene Voorwaarden zijn van toepassing.