Gratis advertentiebudget met Google Ad Grants

Google Ad Grants: Gratis advertentiebudget voor non-profit organisaties

Creëer gratis zichtbaarheid voor jouw non-profit organisatie!

Een gratis budget om te besteden aan Google advertenties om jouw non-profit organisatie te promoten, dit klinkt toch bijna te mooi om waar te zijn? Toch is dit mogelijk met Google Ad Grants. Sinds 2018 biedt Google de mogelijkheid voor non-profits om zich aan te melden voor deze beurs. Heb jij een non-profit? Dan kun ook jij je daarvoor aanmelden.

Een maandelijks budget van $10.000

De Google Ad Grant is een maandelijks budget van $10.000 om te besteden aan Google Ads campagnes. Dat komt neer op een dagelijks budget $329. Hiermee wordt het gemakkelijker om meer vrijwilligers, websitebezoekers, nieuwsbrief inschrijvers, sollicitanten, leden, of donaties te genereren. Kortom, een geweldige boost voor jouw online marketing. Google Ad Grants kan het verschil maken die jouw non-profit organisatie nodig heeft.

Hoe meld je je aan voor Google Ad Grants?

Het aanvragen van een Google Grant kan wat omslachtig zijn, vooral als je hier geen of weinig ervaring mee hebt. Leapforce heeft hier inmiddels ruime ervaring mee en helpt je graag met het aanvragen van de Google Ad Grant. Maar we doen meer, na de aanvraag helpen we je ook met het optimaliseren van de beurs voor jouw specifieke non-profit organisatie.

Om in aanmerking te komen voor de Google Grant moet een organisatie aan aantal eisen voldoen, maar de voornaamste is dat het een non-profitorganisatie moet zijn. Weet je niet zeker of jouw organisatie in aanmerking komt? Ook hier kunnen wij bij helpen!

google_ad_grant

Wat wij voor jou doen:

  • Wij doen de ‘Google Grant Check’ om te kijken of jouw bedrijf in aanmerking komt voor de Google Ad Grant.
  • Daarna maken we een inventarisatie van de verwachtingen en doelstellingen voor de Google Ads campagne voor jouw organisatie.
  • Wij doen de aanvraag voor de Google Ad Grant voor jouw organisatie bij Google.
  • Nadat de aanvraag goedgekeurd is, maken wij een Google Ads account aan voor jouw organisatie.
  • Samen doen we onderzoek naar de relevante zoekwoorden die aansluiten bij jouw doelstellingen en de vereisten van Google.
  • Daarna stellen wij de Google Ads in in overeenstemming met de verwachtingen en doelstellingen van jouw organisatie en checken we of de Google Ads voldoen aan de vereisten van Google.
  • Na het instellen van de Google Ads, blijven we deze optimaliseren en verbeteren zodat jij het grootst mogelijke rendement behaald.
google_ad_grant

Neem contact op

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van Google Ad Grants voor jouw non-profit organisatie? Neem contact op via info@leapforce.nl voor de mogelijkheden, en misschien heb jij binnenkort wel $10.000 per maand te besteden aan Google advertenties.

Kijk voor meer informatie over de Google Grant op: https://www.google.nl/grants/

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Schrijf je in voor onze Growth Hacking nieuwsbrief

Gerelateerde artikelen

LinkedIn adverteren voor B2B bedrijven: vijf vragen beantwoord

Maar liefst 80% van de B2B marketeers maakt tegenwoordig gebruik van LinkedIn Ads. Dit maakt LinkedIn het nummer één B2B advertentieplatform, gevolgd door Facebook met 67% en Twitter met 27%. Maar hoe werkt dit nu precies, LinkedIn adverteren? Waarom is dit platform zo goed, wat kost een LinkedIn advertentie en welk type ad werkt het
Lees meer

Een doelgroep analyse: Hoe pak je dat aan?

Vraag je je af hoe je een product of dienst het beste kunt promoten? Dan zul je als eerste een doelgroep analyse moeten uitvoeren. Zonder dat je weet wie je potentiële klanten zijn is het namelijk lastig om deze te overtuigen van je waarde. Je weet dan namelijk niet waar je klanten behoefte aan hebben,
Lees meer

Remarketing op het GDN: Wat is het en hoe werkt het?

Je kent het vast wel. Je denkt er over om een fijne reis te boeken naar de zon, en nadat je één keer op een reiswebsite hebt gekeken duiken er ineens overal vergelijkbare advertenties op.  Bron: https://support.google.com/google-ads/thread/5422004?hl=en Toeval? Magie? Nee, dit zijn remarketing advertenties op het Google Display Netwerk (GDN). Het GDN bestaat uit een
Lees meer