
Wat is een lead en hoe zet je die om in sales?
In onze eerdere blogs hebben we het al vaak gehad over leads. Leads staan centraal in elke digitale sales- en marketingmachine en worden met de
In onze eerdere blogs hebben we het al vaak gehad over leads. Leads staan centraal in elke digitale sales- en marketingmachine en worden met de
We hebben het in onze blogs al vaak gehad over zoekmachine optimalisatie (SEO). Zo schreven we een blog met ‘alles’ over content en SEO, boden
De Click Through Rate (CTR) is een bekende term binnen de marketingwereld, waar we ook bij Leapforce veel waarde aan hechten. Het is een handige
Ongeveer een jaar geleden schreven we een blog over de doelgroep analyse. We legden uit waarom deze een belangrijke basis vormt van iedere marketingstrategie. Daarbij
Agile werken wordt steeds populairder. Voornamelijk in het afgelopen jaar heeft een Agile werkwijze voor velen de structuur en motivatie geboden die hard nodig was.
Ben je op zoek naar een originele, visueel aantrekkelijke en scanbare manier om je content met de wereld te delen? Wil je indruk maken met
Termen als ‘duurzaam ondernemen’ en ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’ (MVO) komen steeds vaker langs in het bedrijfsleven. Meer en meer ondernemers zien in dat we ons
Website ontwerp is een essentieel onderdeel van iedere marketingstrategie. Wist je dat 38% van de internetgebruikers een website verlaat wanneer deze er onaantrekkelijk uitziet? In
Het afgelopen jaar is de e-commerce branche in een stroomversnelling geraakt. Steeds meer transacties vinden online plaats, fysieke winkels gingen dicht en webshops zagen hun
info@leapforce.nl
(+31) 020 262 2333
Leapforce B.V.
H.J.E. Wenckebachweg 123
1096 AM Amsterdam
Powered by Leapforce
All rights reserved. Registered in The Netherlands: 345678900
Powered by Leapforce