Een nieuw social media algoritme

21 Dingen om te doen na een social media algoritme verandering

Nieuw social media algoritme: wat moet je ermee?

Iedereen vertrouwt tegenwoordig op social media voor meer volgers en leads. Maar met een nieuw social media algoritme kan het zo maar zijn dat social media niet meer zo goed werkt als je gewend was. En wat dan? Contentmarketinginstitute.com maakte een overzicht met 21 dingen die je juist wel en juist niet moet doen.

In dit overzicht staan dingen zoals: niet bij elke social media algoritme verandering je hele strategie veranderen en neem eerst de tijd om te zien wat er gebeurt. Maar ook: doe je research en zorg voor kwaliteit over kwantiteit.

Lees hier het hele artikel met alle 21 tips.

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Schrijf je in voor onze Growth Hacking nieuwsbrief

Gerelateerde artikelen

Google Mijn Bedrijf: Wat Heb Je Eraan?

Maak jij al optimaal gebruik van Google Mijn Bedrijf? Deze handige functie van Google biedt de mogelijkheid om met heel weinig moeite én helemaal gratis je online bereik een mooie boost te geven.  Helaas zien we om ons heen dat veel bedrijven geen gebruik maken van Google Mijn Bedrijf, of hier onvolledig of passief op
Lees meer

Social media: Alles wat je moet weten!

Waarom is social media voor iedere organisatie zo belangrijk anno 2020? Door de evolutie van social media is het gebruik ervan niet meer weg te denken. Waar het eerst ingezet werd voor de branding van een merk, zijn sommige kanalen inmiddels uitgegroeid tot e-commerce platformen (denk aan Instagram Shopping) en hulpmiddelen voor leadgeneratie. Social media
Lees meer

Is de whatsapp Voor business app geschikt voor jouw bedrijf?

De afgelopen jaren hebben we in onze blogs diverse social media kanalen besproken. We keken bijvoorbeeld naar LinkedIn, TikTok, Instagram en legden uit hoe je als bedrijf gebruik kunt maken van social media advertenties om leads te genereren.  Echter, een van de grootste social media kanalen, WhatsApp Messenger, hebben we nog nooit besproken. En daar
Lees meer