Google Ads uitbesteden voor meer leads

28 oktober 2025

Leestijd: 3 min

Leo, Rogier en Lotta in gesprek achter hun bureau

Leapforce is ervaren Google Ads partner en kan jouw bedrijf ontzorgen. Met onze aanpak zorgen we dat je investering terugverdiend wordt en dat je ook nog tijd bespaart!

Dit is waarom Google Ads werkt

  • Je bereikt gericht actieve zoekers
  • Je hebt maximale zichtbaarheid in zoekresultaten
  • Je hebt meetbare en rendabele resultaten

Boost je business met Leapforce als dé Google Ads specialist

Ieder jaar worden er honderden wijzigingen doorgevoerd binnen Google Ads. Als organisatie kun je dat bijna niet bijbenen. Een veelgemaakte fout is hierdoor het ’te simpel’ opzetten van Google ads, met verouderde of verkeerde instellingen. Als Google Ads agency zijn wij altijd up-to-date, voorkomen we deze fouten en ben je in goede handen om je business een boost te geven met Google Ads!

Partner van 200+ ambitieuze merken

Waarom een Google ads scan van Leapforce?

  • Hoogover strategie omtrent de inzet van Google ads
  • Uitgebreid zoekwoordenonderzoek waarmee je direct aan de slag kunt
  • Tips en tricks voor budgetbesteding en optimalisaties
  • Analyse van concurrenten met daaruit de quickwins

Google ads opzetten in 4 fases

1. Analyse van de huidige inrichting

Heeft je bedrijf zelf al Google advertenties gemaakt? Dan begint Leapforce met een Google Ads quickscan. Daar baseren we vervolgens een optimalisatieplan op van het huidige Google Ads account. Daarmee achterhalen we welke functionaliteiten en kansen al benut zijn en welke onbenut zijn gebleven.

2. Identificatie van kansen door middel van onderzoek

Jij kent jouw klanten natuurlijk als geen ander. Daarom houden we een workshop over de ambities en KPI’s, bijvoorbeeld op het gebied van naamsbekendheid of omzetdoelen. Daarna gaan wij aan de slag met een propositie, markt- en doelgroeponderzoek. Hiermee zien we hoe we bestaande klanten kunnen activeren en potentiële klanten kunnen bereiken.

3. Uitwerking van campagnes

Op basis van het onderzoek uit fase 2 maken we een keuze uit Google Search Ads, Google Shopping Ads of Google Display Ads. Na het maken van de juiste keuze doen we een brainstorm om de beste advertentie, boodschap en bepaalde zoekwoorden met elkaar te combineren om zo de voor jullie belangrijkste conversies te genereren. Vanuit deze lijst van ideeën maken we uiteindelijk een prioritering op basis van impact en effort.

4. Strategie & roadmap

Tot slot kiezen we voor de livegang van de campagnes een marketingstrategie gebaseerd op de volgende punten:

  1. De gekozen ambities en KPI’s
  2. Uitwerking van de belangrijkste gekozen campagne strategie
  3. Een blauwdruk van de roadmap + benodigdheden voor uitvoering

Onze ervaring, wij hebben...

Jaar Google Ads partner

0+

Google Ads specialisten in huis

0+

Google Ad accounts in beheer

0+

Krijg gratis onze Google Ads scan t.w.v. €595

We nemen binnen 2 werkdagen contact met je op!

Lees meer

Gerelateerde artikelen

Logo Symbol

Met Leapforce ga je voor de juiste klik en meer clicks. Klantreizen die converteren. Systemen die schalen. Growth en tech hand in hand. In HubSpot bouwen we je groeimachine. Met strategie, automatisering en meetbare resultaten. Elke klik telt, elke euro rendeert.

© 2025 Leapforce

  • LinkedIn
  • Instagram