Skip to content
fd-gazellen-lf-2022-2023
Leapforce behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland!
google-analytics-presentatie

Wat doet Leapforce?

In een digitaal landschap vol met innovaties raken veel bedrijven de weg kwijt tussen de 8.000+ beschikbare sales en marketing tools. De uitdaging van het aantrekken van de juiste doelgroep en het stimuleren van conversie wordt steeds groter.

Leapforce biedt hierin helderheid. We selecteren, experimenteren en automatiseren met de nieuwste tools om datagedreven beslissingen te nemen. Ons doel? Jouw zichtbaarheid verhogen, leads aantrekken en deze efficiënt omzetten in klanten en deals.

Onze aanpak is gebaseerd op de Leapforce flywheel of growth hacking filosofie, waarbij we technieken en tools inzetten variërend van advertising tot data-integraties. Wij navigeren je door de digitale jungle en maximaliseren jouw groei!

Witold en Philip op een bank

Hoe het begon

Na vijf jaar samenwerking besloten Philip Hennemann en Witold Rosendaal, met een leeftijdsverschil van meer dan 30 jaar, in 2017 hun unieke mix van talent, netwerk, energie en ervaring in ondernemerschap te steken. Voor de oprichting van Leapforce lanceerden ze twee bedrijven en na enkele 'pivots' werd in 2018 het laatste bedrijf met succes gevalideerd, wat leidde tot de geboorte van Leapforce. Vandaag de dag bestaat het team uit meer dan 35 toegewijde professionals, allemaal gericht op het versterken van digitale sales- en marketingmachines voor onze klanten.

Growth for Good: Samenwerking met Unicef

Growth for Good: Samenwerking met Unicef

Leapforce is trots een Unicef Business Buddie te zijn. Met een hart voor jong talent steunen we het Plastic Bricks project. Hierbij wordt plastic afval omgezet in bouwstenen voor scholen in Ivoorkust, waar 1,6 miljoen kinderen niet naar school gaan vanwege een groot afvalprobleem.

Dit project stimuleert niet alleen onderwijs, maar draagt ook bij aan een beter milieu. Unicef koopt verzameld plastic afval voor een eerlijke prijs, en traint kansarme vrouwen en jongeren in het veilig verwerken ervan. Samen met onze klanten hebben we inmiddels bijna €30.000 opgehaald. Zo biedt Unicef hoop en toekomstperspectief voor kinderen, vrouwen en jongeren in Ivoorkust.

Meer over dit Unicef project

De kernwaarden van Leapforce

01 Ambitieus

Bij Leapforce denken we groot. We zetten onze krachten in om tot de top werkgevers en growth hacking agencies ter wereld te behoren. Onze ambitie is om op eigen kracht jaar op jaar met dubbele cijfers te groeien. Wij combineren jeugdig talent met seniore wijsheid om deze ambities te realiseren.

02 Datagedreven

Meten is weten. Zo hebben wij een eigen marketing dashboard ontwikkeld, waarmee klanten real time inzicht krijgen in de online prestaties van hun bedrijf. Dit stelt de klant in staat datagedreven beslissingen te nemen en geeft onze mensen handvatten om te analyseren, bij te sturen en successen te behalen.

03 Resultaatgericht

Het kan altijd beter. We gaan voor optimaal resultaat en stoppen niet voordat gestelde doelen en successen zijn behaald. Met onze datagedreven aanpak maken wij ons werk meetbaar. Waar anderen afhaken, pakken wij door. Wij stoppen er tomeloze energie in, net zolang tot wij én onze klanten meer dan tevreden zijn.

04 Gek van tools

Met 8.000+ marketing tools, is keuzes maken complex. Wij monitoren 1.000+ tools en zijn wekelijks bezig de nieuwste digitale ontwikkelingen eigen te maken. We selecteren de beste tools voor onze klanten én onszelf, en hebben de techniek en kennis in huis om deze te integreren en te koppelen.

05 Work hard, play hard

Bij Leapforce wordt hard gewerkt. Wij stoppen veel energie in elkaar en in onze klanten. Daarnaast is er meer dan genoeg ruimte voor plezier, vriendschap, feest en genot. Na inspanning komt de welverdiende ontspanning.

06 Omarm verandering

Om klanten het beste te kunnen blijven adviseren is het van belang om veranderingen te omarmen en eigen te maken. Wij zijn dynamisch, onafhankelijk en weten onszelf continu aan te passen. Zo blijven wij verbeteren.

De experts van Leapforce

Foto van Philip Hennemann

Philip Hennemann

Director & co-founder

Foto van Witold Rosendaal

Witold Rosendaal

Director & co-founder

Foto van Job Huisman

Job Huisman

Technical lead & co-owner

Foto van Joost Annaert

Joost Annaert

Campaigning lead

Foto van Nina Twisk

Nina Twisk

Content & SEO lead

Foto van I Made Sariyanta

I Made Sariyanta

Software developer

Foto van Matthias Terpstra

Matthias Terpstra

HubSpot consultant

Foto van Bas Vinkenborg

Bas Vinkenborg

HubSpot consultant

Foto van Jasper Paulus

Jasper Paulus

SEO specialist

Foto van Leo Braak

Leo Braak

Sales & Marketing

Foto van Nina Temme

Nina Temme

Data analist

Foto van Sefa Özmen

Sefa Özmen

Tracking & analytics specialist

Foto van Jorn Faber

Jorn Faber

Social ads specialist

Foto van Michiel van Lonkhuyzen

Michiel van Lonkhuyzen

Software developer

Foto van Eline Vossebeld

Eline Vossebeld

HubSpot consultant

Foto van Femke van der Wolde

Femke van der Wolde

Social media specialist

Foto van Jan van Nieuwkerk

Jan van Nieuwkerk

Growth hacker

Foto van Yi Sun

Yi Sun

UI/UX Designer

Foto van Steven Schrijen

Steven Schrijen

Head of Growth

Foto van Roelof ten Cate

Roelof ten Cate

SEA specialist

Foto van Lennart de Harder

Lennart de Harder

HubSpot consultant

Foto van Ron Bauer

Ron Bauer

Content marketeer

Foto van Francisca Zimmermann

Francisca Zimmermann

Content marketeer

Foto van Tim Kerstholt

Tim Kerstholt

Growth lead

Foto van Roy Kuijzer

Roy Kuijzer

HubSpot consultant

Foto van Roar Schouten

Roar Schouten

UI/UX designer

Foto van Chris Bol

Chris Bol

Data analist

Foto van Sander Raven

Sander Raven

Web developer

Foto van Judith de Haan

Judith de Haan

Content marketeer

Foto van Keith Kan

Keith Kan

Web developer

Foto van Giovanni Todorevic

Giovanni Todorevic

Web developer

Foto van Colin Ulbert

Colin Ulbert

Social ads specialist

Foto van Ben de Buck

Ben de Buck

HubSpot consultant

Foto van Xander Schrijnder

Xander Schrijnder

Tracking & analytics specialist

Foto van Tom Kruijer

Tom Kruijer

Data analist

Foto van Lotta Roos

Lotta Roos

Social media specialist

Foto van Demi Broere

Demi Broere

Stagiaire web developer

Foto van Rutger Lansbergen

Rutger Lansbergen

Stagiair data analist

Foto van Nurten Erdogan

Nurten Erdogan

Stagiaire CRM-specialist

Foto van Adam el Ghareib

Adam el Ghareib

Stagiair web developer

Foto van Gabriëlla Dolan

Gabriëlla Dolan

Growth manager & SEA specialist

Foto van Koen Dorreboom

Koen Dorreboom

Sales & Marketing

Foto van Word jij onze nieuwe collega?

Word jij onze nieuwe collega?

Bekijk vacatures

Bekijk vacatures
Leo-over-ons

Wil je ook deel uitmaken van Leapforce?

Bekijk de verschillende openstaande vacatures en kom ons team versterken als full timer, werkstudent, stagiair of freelance specialist.