
Wat doet Leapforce?
In een digitaal landschap vol met innovaties raken veel bedrijven de weg kwijt tussen de 8.000+ beschikbare sales en marketing tools. De uitdaging van het aantrekken van de juiste doelgroep en het stimuleren van conversie wordt steeds groter.
Leapforce biedt hierin helderheid. We selecteren, experimenteren en automatiseren met de nieuwste tools om datagedreven beslissingen te nemen. Ons doel? Jouw zichtbaarheid verhogen, leads aantrekken en deze efficiënt omzetten in klanten en deals.
Onze aanpak is gebaseerd op de Leapforce flywheel of growth hacking filosofie, waarbij we technieken en tools inzetten variërend van advertising tot data-integraties. Wij navigeren je door de digitale jungle en maximaliseren jouw groei!

Hoe het begon
Na vijf jaar samenwerking besloten Philip Hennemann en Witold Rosendaal, met een leeftijdsverschil van meer dan 30 jaar, in 2017 hun unieke mix van talent, netwerk, energie en ervaring in ondernemerschap te steken. Voor de oprichting van Leapforce lanceerden ze twee bedrijven en na enkele 'pivots' werd in 2018 het laatste bedrijf met succes gevalideerd, wat leidde tot de geboorte van Leapforce. Vandaag de dag bestaat het team uit meer dan 35 toegewijde professionals, allemaal gericht op het versterken van digitale sales- en marketingmachines voor onze klanten.

Growth for Good: Samenwerking met Unicef
Leapforce is trots een Unicef Business Buddie te zijn. Met een hart voor jong talent steunen we het Plastic Bricks project. Hierbij wordt plastic afval omgezet in bouwstenen voor scholen in Ivoorkust, waar 1,6 miljoen kinderen niet naar school gaan vanwege een groot afvalprobleem.
Dit project stimuleert niet alleen onderwijs, maar draagt ook bij aan een beter milieu. Unicef koopt verzameld plastic afval voor een eerlijke prijs, en traint kansarme vrouwen en jongeren in het veilig verwerken ervan. Samen met onze klanten hebben we inmiddels bijna €30.000 opgehaald. Zo biedt Unicef hoop en toekomstperspectief voor kinderen, vrouwen en jongeren in Ivoorkust.
De kernwaarden van Leapforce
01 Ambitieus
Bij Leapforce denken we groot. We zetten onze krachten in om tot de top werkgevers en growth hacking agencies ter wereld te behoren. Onze ambitie is om op eigen kracht jaar op jaar met dubbele cijfers te groeien. Wij combineren jeugdig talent met seniore wijsheid om deze ambities te realiseren.
02 Datagedreven
Meten is weten. Zo hebben wij een eigen marketing dashboard ontwikkeld, waarmee klanten real time inzicht krijgen in de online prestaties van hun bedrijf. Dit stelt de klant in staat datagedreven beslissingen te nemen en geeft onze mensen handvatten om te analyseren, bij te sturen en successen te behalen.
03 Resultaatgericht
Het kan altijd beter. We gaan voor optimaal resultaat en stoppen niet voordat gestelde doelen en successen zijn behaald. Met onze datagedreven aanpak maken wij ons werk meetbaar. Waar anderen afhaken, pakken wij door. Wij stoppen er tomeloze energie in, net zolang tot wij én onze klanten meer dan tevreden zijn.
04 Gek van tools
Met 8.000+ marketing tools, is keuzes maken complex. Wij monitoren 1.000+ tools en zijn wekelijks bezig de nieuwste digitale ontwikkelingen eigen te maken. We selecteren de beste tools voor onze klanten én onszelf, en hebben de techniek en kennis in huis om deze te integreren en te koppelen.
05 Work hard, play hard
Bij Leapforce wordt hard gewerkt. Wij stoppen veel energie in elkaar en in onze klanten. Daarnaast is er meer dan genoeg ruimte voor plezier, vriendschap, feest en genot. Na inspanning komt de welverdiende ontspanning.
06 Omarm verandering
Om klanten het beste te kunnen blijven adviseren is het van belang om veranderingen te omarmen en eigen te maken. Wij zijn dynamisch, onafhankelijk en weten onszelf continu aan te passen. Zo blijven wij verbeteren.
De experts van Leapforce

Philip Hennemann
Director & co-founder

Witold Rosendaal
Director & co-founder

Job Huisman
Co-owner & technical lead

Joost Annaert
Campaigning lead

Nina Twisk
Content & SEO lead

Leila Tafrashe
CRO specialist

I Made Sariyanta
Software developer

Matthias Terpstra
HubSpot consultant

Bas Vinkenborg
HubSpot consultant

Jasper Paulus
SEO specialist

Leo Braak
Sales & Marketing

Nina Temme
Data analist

Sefa Özmen
Tracking & analytics specialist

Jorn Faber
Social ads specialist

Michiel van Lonkhuyzen
Software developer

Eline Vossebeld
HubSpot consultant

Femke van der Wolde
Social media specialist

Jan van Nieuwkerk
Growth hacker

Yi Sun
UI/UX Designer

Steven Schrijen
Head of Growth

Angie van Ek
Web developer

Roelof ten Cate
SEA specialist

Lennart de Harder
HubSpot consultant

Ron Bauer
Content marketeer

Francisca Zimmermann
Content marketeer

Tim Kerstholt
Growth lead

Roar Schouten
UI/UX designer

Chris Bol
Data analist

Sander Raven
Web developer

Judith de Haan
Content marketeer

Keith Kan
Web developer

Colin Ulbert
Social ads specialist

Xander Schrijnder
Tracking & analytics specialist

Giovanni Todorevic
Web developer

Tom Kruijer
Data analist

Lotta Roos
Social media specialist

Lara Bruines
Office, HR & Finance

Marian Mendes
Stagiaire Sales

Demi Broere
Stagiaire web developer

Rutger Lansbergen
Stagiair data analist

Wil je ook deel uitmaken van Leapforce?
Bekijk de verschillende openstaande vacatures en kom ons team versterken als full timer, werkstudent, stagiair of freelance specialist.