Wat doet Leapforce?
Wij groeien bedrijven! In een digitaal landschap vol innovaties helpen wij bedrijven om hun doelen te bereiken en succes te behalen.
Leapforce biedt helderheid en strategie. We helpen je om de juiste doelgroep aan te trekken en deze om te zetten in tevreden klanten. Met onze expertise in Growth Marketing, Websites, Integraties, Revenue Operations en HubSpot zorgen we ervoor dat jouw bedrijf maximaal groeit.
Onze aanpak is simpel en effectief. We creëren op maat gemaakte klantreizen en zetten de nieuwste technieken in om jouw zichtbaarheid te vergroten en meer leads aan te trekken. Als strategische partner van veel bedrijven maken wij groei niet alleen mogelijk, maar onvermijdelijk.
Hoe het begon
Na vijf jaar samenwerking besloten Philip Hennemann en Witold Rosendaal, met een leeftijdsverschil van meer dan 30 jaar, in 2017 hun unieke mix van talent, netwerk, energie en ervaring in ondernemerschap te steken. Voor de oprichting van Leapforce lanceerden ze twee bedrijven en na enkele 'pivots' werd in 2018 het laatste bedrijf met succes gevalideerd, wat leidde tot de geboorte van Leapforce. Vandaag de dag bestaat het team uit meer dan 35 toegewijde professionals, allemaal gericht op het versterken van digitale sales- en marketingmachines voor onze klanten.
Growth for Good: Samenwerking met Unicef
Leapforce is trots een Unicef Business Buddie te zijn. Met een hart voor jong talent steunen we het Plastic Bricks project. Hierbij wordt plastic afval omgezet in bouwstenen voor scholen in Ivoorkust, waar 1,6 miljoen kinderen niet naar school gaan vanwege een groot afvalprobleem.
Dit project stimuleert niet alleen onderwijs, maar draagt ook bij aan een beter milieu. Unicef koopt verzameld plastic afval voor een eerlijke prijs, en traint kansarme vrouwen en jongeren in het veilig verwerken ervan. Samen met onze klanten hebben we inmiddels bijna €30.000 opgehaald. Zo biedt Unicef hoop en toekomstperspectief voor kinderen, vrouwen en jongeren in Ivoorkust.
De kernwaarden van Leapforce
01 Ambitieus
Bij Leapforce denken we groot. We zetten onze krachten in om tot de top werkgevers en growth hacking agencies ter wereld te behoren. Onze ambitie is om op eigen kracht jaar op jaar met dubbele cijfers te groeien. Wij combineren jeugdig talent met seniore wijsheid om deze ambities te realiseren.
02 Datagedreven
Meten is weten. Zo hebben wij een eigen marketing dashboard ontwikkeld, waarmee klanten real time inzicht krijgen in de online prestaties van hun bedrijf. Dit stelt de klant in staat datagedreven beslissingen te nemen en geeft onze mensen handvatten om te analyseren, bij te sturen en successen te behalen.
03 Resultaatgericht
Het kan altijd beter. We gaan voor optimaal resultaat en stoppen niet voordat gestelde doelen en successen zijn behaald. Met onze datagedreven aanpak maken wij ons werk meetbaar. Waar anderen afhaken, pakken wij door. Wij stoppen er tomeloze energie in, net zolang tot wij én onze klanten meer dan tevreden zijn.
04 Gek van tools
Met 8.000+ marketing tools, is keuzes maken complex. Wij monitoren 1.000+ tools en zijn wekelijks bezig de nieuwste digitale ontwikkelingen eigen te maken. We selecteren de beste tools voor onze klanten én onszelf, en hebben de techniek en kennis in huis om deze te integreren en te koppelen.
05 Work hard, play hard
Bij Leapforce wordt hard gewerkt. Wij stoppen veel energie in elkaar en in onze klanten. Daarnaast is er meer dan genoeg ruimte voor plezier, vriendschap, feest en genot. Na inspanning komt de welverdiende ontspanning.
06 Omarm verandering
Om klanten het beste te kunnen blijven adviseren is het van belang om veranderingen te omarmen en eigen te maken. Wij zijn dynamisch, onafhankelijk en weten onszelf continu aan te passen. Zo blijven wij verbeteren.
De experts van Leapforce
Philip Hennemann
Director & co-founder
Witold Rosendaal
Managing director & co-founder
Job Huisman
Technical lead & co-owner
Joost Annaert
Growth lead
I Made Sariyanta
Software developer
Gabriëlla Dolan
Growth specialist
Bas Vinkenborg
HubSpot consultant
Nina Temme
Data analist
Jasper Paulus
HubSpot consultant
Leo Braak
Sales
Sefa Özmen
Tracking & analytics specialist
Lotta Roos
Social media specialist
Jorn Faber
Growth lead
Matthias Terpstra
HubSpot consultant
Michiel van Lonkhuyzen
Software developer
Jan van Nieuwkerk
Growth hacker
Yi Sun
UI/UX Designer
Roelof ten Cate
SEA specialist
Lennart de Harder
HubSpot consultant
Ron Bauer
Content marketeer
Francisca Zimmermann
Content marketeer
Roy Kuijzer
HubSpot consultant
Roar Schouten
UI/UX designer
Chris Bol
Data analist
Sander Raven
Web developer
Keith Kan
Web developer
Colin Ulbert
Social ads specialist
Xander Schrijnder
Tracking & analytics specialist
Tom Kruijer
HubSpot consultant
Demi Broere
Web Developer
Adam el Ghareib
Web Developer
Oumnia Chaara
Data analist
Joep Klaassen
Web developer
Koen Dorreboom
Sales & Marketing
Word jij onze nieuwe collega?
Wil je ook deel uitmaken van Leapforce?
Bekijk de verschillende openstaande vacatures en kom ons team versterken als full timer, werkstudent, stagiair of freelance specialist.