Vacature: Data Analist

Werken als Data Analist?

Heb jij 0-3 jaar relevante werkervaring als data analist, ben jij ambitieus en op zoek naar een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid? Ben jij iemand met ongekende drive, passie en enthousiasme om bedrijven naar meer groei en succes te boosten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een zelfstandige en ondernemende go-getter die ons team komt versterken. Leef en adem jij data, word jij enthousiast van termen als machine learning, data warehouses of big data? Dan is dit je kans!

Wie zijn wij?

Een hecht, gezellig en ondernemend team. Ontmoet ons hier

Chris

Een greep uit de werkzaamheden als Data Analist

  • Het bouwen en onderhouden van dashboards/data warehouses.
  • Aan de hand van data analyses, accurate rapportages opstellen.
  • Het achterhalen van de klantvraag en situatie bij klanten door in gesprek te gaan.
  • Nauwe samenwerking met programmeurs.
  • Werken met de nieuwste tools, denk bijvoorbeeld aan Google Bigquery.
  • Het visualiseren van data.
  • Jouw doel is om te zorgen dat beslissingen niet meer genomen worden op gevoel, maar op basis van feitelijke data!

Wat wij bieden

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheden en een super steile leercurve.
  • Een jaarlijks budget dat je aan trainingen en/of cursussen mag besteden.
  • Wij geloven in de Lean Startup methode en proberen daarom altijd te werken in een omgeving waar experimenteren, leren, verbeteren en samenwerken gestimuleerd en ondersteund wordt.
  • Werken met klanten uit diverse branches zoals e-commerce, de maakindustrie en retail.
  • Hard meegroeien in kennis, kunde en positie met een snelgroeiende en succesvolle startup!
  • Veel ruimte voor jouw eigen mening, inbreng en verbeterinitiatieven.
  • Een werkplek bij ons kantoor in Amsterdam omringd door andere startups met een team van jonge (en super gezellige) mensen!

Wat wij graag zien in onze nieuwe Data Analist

  • Je hebt een HBO of WO (bachelor/master) op zak in de richting van bedrijfskunde, data science, IT, Business Analytics of een andere opleiding in een vergelijkbare richting.
  • Je hebt aantoonbare ervaring en/of affiniteit met data.
  • Ervaring met SQL.
  • Ervaring met Python of R is een pré.
  • Je bent proactief, analytisch, gedreven, communicatief vaardig en beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen.
  • Je hebt ervaring met het werken met een CRM systeem en met data visualisatie tools (pré).
  • Je bent 32-40 uur beschikbaar.
  • Je hebt de Growth mindset; persoonlijke en professionele groei is een van jouw drijfveren.
  • Veelzijdige baan, leuk om naar je werk te gaan!

    Bij Leapforce krijgt iedereen de kans om bij te dragen aan meerdere onderdelen van ons Flywheel of Growth Hacking. Zo kun je specialiseren terwijl je het bredere idee van onze business je eigen maakt.

    Teije van IJlzinga Veenstra

    Operations
    Teije
  • Ik haal energie uit mijn werk!

    Als Data Analist is er altijd iets te doen, zo ook hier in verschillende projecten, waar je samen met een team kansen en mogelijkheden creëert, om deze resultaten vervolgens bij klanten te mogen presenteren.

    Simon Pipers

    Data Analist
    Simon
  • Ik ben altijd op zoek naar uitdaging!

    Vanaf dag één veel verantwoordelijkheid krijgen, deel uitmaken van een jong team, ontzettend veel leren en elke vrijdag een gezellige borrel? Solliciteer dan vandaag nog!

    Sophia Beels

    Operations
    Sophia
  • Jumpstart je carrière bij Leapforce!

    Leapforce groeit in een hoog tempo, en jij ook! Mooie projecten, ondernemende collega’s, het verschil kunnen maken, leuke connecties opdoen en continu bouwen aan je skillset.

    Beau Lute

    Project Manager
    Beau
  • Over Leapforce

    Wij helpen bedrijven groeien, door middel van digitale transformatie van de commercie en data-driven marketing. Leapforce is in april 2018 opgezet door 2 gedreven ondernemers, (Philip & Witold), die een berg aan ervaring combineren met jeugdig enthousiasme en lef.

    Welk bedrijf is niet op zoek naar meer leads, klanten, deals en groei? Echter, hoe trek je nu de doelgroep aan, verbind je ze met jouw organisatie en converteer je ze tot klant? Dat is een enorme uitdaging in tijden waarin iedereen zich online bevindt en je verdrinkt in +8000 digitale sales en marketing tools en mogelijkheden.

    Leapforce helpt jou door de nieuwste en juiste tools te selecteren, daarmee te experimenteren, te meten en te automatiseren om zodoende data gedreven beslissingen te maken. Dit alles helpt om beter zichtbaar te worden, meer leads aan aan te trekken en zorgen dat leads op een efficiënte manier worden omgezet in klanten en deals.

    Leapforce doet dit met de Leapforce Flywheel of Growth Hacking filosie waarin er technieken, tools en onderwerpen aan bod komen rondom advertising, social media, content, SEO, websites, CRM, Sales, marketing automation, service & loyalty, data en integraties. Hiermee groein wij bedrijven maximaal op digitaal vlak.

    Rosalie

    Enthousiast geworden?

    Solliciteer nu op de functie Data Analist

    Ontdek onze cultuur

    Leapforce bouwt aan een hecht team en investeert in haar medewerkers. Onderdeel daarvan is een repeterende meerdaagse sessie met het team waarin we aan zowel de individuele, als de teamontwikkeling werken. De onderstaande video laat daar meer over zien.

    Video afspelen

    Waarom werken bij Leapforce

    • Gevarieerd werk
    • Zelfstandig
    • Verantwoordelijkheid
    • Multidisciplinair
    • Kennis
    • Begeleiding
    • Vrijheid
    • Ontwikkelplan
    • Collega’s
    • Fun
    • State of the art
    • Borrels

    Nog niet overtuigd?

    Dit zijn de Leapforce voordelen