Vacature: Marketing Automation Specialist

Werk mee aan de meest innoverende CRM projecten!

Heb jij 0-3 jaar relevante werkervaring als marketing automation specialist, ben jij ambitieus en op zoek naar een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid? Ben jij iemand met ongekende drive, passie en enthousiasme om bedrijven naar meer groei en succes te boosten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een zelfstandige en ondernemende go-getter die ons team komt versterken. Heb jij een analytische mindset en hou je van het optuigen van gave geautomatiseerde campagnes voor uitdagende klantprojecten? Dan is dit je kans!

Wat wordt jouw volgende carrièrestap?

Download de Leapforce carrièregids en ontdek of growth hacking of een digital agency iets voor jou is!
Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Een greep uit de werkzaamheden als Marketing Automation Specialist

  • Jij bent in de lead van digitale transformatie bij jouw klant. Dit betekent dat jij verantwoordelijk bent voor de CRM implementatie en het project- en accountmanagement. Uiteraard groei je hier naartoe en helpen wij jou daarbij!
  • Je begeleidt en adviseert in het bepalen van de architectuur-inrichting op basis van klantbehoeftes, de dataconversie, werkprocessen en de aansluiting met andere systemen.
  • Je wordt expert op het gebied van het inrichten van CRM systemen. Je geeft regelmatig trainingen aan nieuwe gebruikers van de klant, digitaal en/of op locatie en stuurt op het continue verbeteren van het gebruik. In uitdagende workshops leer jij klanten alles over hun eigen CRM-systeem en de processen/werkwijzen die door jouw team zijn opgezet.
  • Begeleiden van custom integraties, gebouwd door onze developers, tussen het CRM en andere systemen, zoals de website, boekhouding of een evenement management tool. Een leuk voorbeeld hiervan is de Registration Highway case bij Lease a Bike; het fietsleaseproces van vijf werkdagen naar vijf minuten.
  • Zowel integraties als automations zorgen ervoor dat je voor jouw klant processen optimaliseert én automatiseert. Lukt het jou om, net als bij de Salesforce-DocuSign case op deze pagina, de klant maandelijks honderden uren aan handwerk te besparen?
  • Je analyseert de adoptie van het CRM-systeem binnen organisaties en zoekt manieren om het gebruik te stimuleren.
  • Je denkt vooruit en bouwt mee aan systemen en processen die nog jaren meegaan. Je hebt een visie op de toekomst en bent op de hoogte van relevante trends en ontwikkelingen.

Wat wij bieden

  • Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheden en een super steile leercurve.
  • Werk mee aan de meest innoverende CRM projecten! Je leert veel over alle nieuwe mogelijkheden in de wereld van CRM, maar natuurlijk ook over growth hacking, marketing automation, digitale bedrijfsvoering en nog veel meer.
  • Een jaarlijks budget van ± €1000 dat je aan trainingen en/of cursussen mag besteden.
  • Wij geloven in de Lean Startup methode en proberen daarom altijd te werken in een omgeving waar experimenteren, leren, verbeteren en samenwerken gestimuleerd en ondersteund wordt.
  • Werken met klanten uit diverse branches, zoals e-commerce, de maakindustrie en retail.
  • Hard meegroeien in kennis, kunde en positie met een snelgroeiende en succesvolle startup!
  • Veel ruimte voor jouw eigen mening, inbreng en verbeterinitiatieven.
  • Een werkplek bij ons kantoor in Amsterdam omringd door andere startups met een team van jonge (en super gezellige) mensen!

Wat wij graag zien in onze nieuwe Marketing Automation Specialist

  • Je hebt een HBO of WO (bachelor/master) op zak in de richting van business, data, marketing,  IT of een andere opleiding in een vergelijkbare richting.
  • Je hebt aantoonbare ervaring en/of affiniteit met digitale marketing en/of data en IT.
  • Je bent proactief, analytisch, gedreven, communicatief vaardig en beschikt over een gezonde dosis zelfvertrouwen.
  • Je hebt ervaring met het werken met klanten en een CRM en Marketing Automation systeem, zoals Hubspot, Insightly en ActiveCampaign (pré).
  • Je bent fulltime beschikbaar.
  • Je hebt affiniteit met digitale tools en data.
  • Je hebt de Growth mindset; persoonlijke en professionele groei is een van jouw drijfveren.
  • Jumpstart je carrière bij Leapforce!

    Leapforce groeit in een hoog tempo, en jij ook! Mooie projecten, ondernemende collega’s, het verschil kunnen maken, leuke connecties opdoen en continu bouwen aan je skillset.

    Beau Lute

    Project Manager
    Beau
  • Word snel expert!

    Als data analist ben je betrokken bij data projecten van input tot output. Dit zorgt voor een brede én snelle ontwikkeling. Je komt er snel achter waar jouw interesses liggen en waar je in door kan groeien.

    Nina Temme

    Data Analist
    Nina temma vacature pagina foto
  • Automatiseren kun je leren!

    Bij Leapforce zijn we bekend met meer dan 500 tools. Je leert al snel hoe je deze voor jou en de klant kan laten werken!

    Bas Vinkenborg

    Growth Hacker
    Bas
  • Echte impact maken bij bedrijven

    Digitale transformaties doen er toe, en bij Leapforce zie je first-hand hoe organisaties veranderen door je implementaties, automatiseringen en nieuwe ways of working. Je denkt op organisatorisch en technisch niveau mee over de juiste oplossing voor elke klant!

    Tim Kooistra

    Operations
  • Over Leapforce

    Jong en dynamisch, maar ook ervaren en ambitieus. Leapforce staat voor degelijk en klantgericht werk. We experimenteren, werken datagedreven en weten als geen ander wat werkt. Leapforce gaat altijd voor het hoogst haalbare!

    Dit zijn de belangrijke kernwaarden van Leapforce:

    Welk bedrijf is niet op zoek naar meer leads, klanten, deals en groei? Iedereen wil groeien, maar dit blijkt een enorme uitdaging in tijden waarin iedereen zich online bevindt. 

    Leapforce helpt bedrijven door de nieuwste en juiste tools te selecteren. Vervolgens wordt hiermee geëxperimenteerd, gemeten en geautomatiseerd om zodoende datagedreven beslissingen te nemen. Dit alles helpt de klant om beter zichtbaar te worden, meer leads aan te trekken en deze leads op een efficiënte manier om te zetten in klanten en deals.

    Leapforce doet dit op basis van de Leapforce flywheel of growth hacking filosofie. Hierin komen technieken, tools en onderwerpen aan bod rondom advertising, social media, content, SEO, websites, CRM, sales, marketing automation, service en loyalty, data en integraties. Zo laten wij elk bedrijf maximaal groeien op digitaal vlak!

    Rosalie

    Enthousiast geworden?

    Solliciteer nu op de functie Marketing Automation Specialist

    Ontdek onze cultuur

    Leapforce bouwt aan een hecht team en investeert in haar medewerkers. Onderdeel daarvan is een repeterende meerdaagse sessie met het team waarin we aan zowel de individuele, als de teamontwikkeling werken. De onderstaande video laat daar meer over zien.

    Video afspelen

    Waarom werken bij Leapforce

    • Gevarieerd werk
    • Zelfstandig
    • Verantwoordelijkheid
    • Multidisciplinair
    • Kennis
    • Begeleiding
    • Vrijheid
    • Ontwikkelplan
    • Collega’s
    • Fun
    • State of the art
    • Borrels

    Nog niet overtuigd?

    Dit zijn de Leapforce voordelen

    © 2022  All rights reserved. Registered in The Netherlands: 345678900
    5.0 Score van de 244 reviews

    Powered by Leapforce

    © 2022 

    All rights reserved. Registered in The Netherlands: 345678900

    5.0 Score van de 263 reviews

    Powered by Leapforce