Werken bij Leapforce

Stagiair Sales

Geschreven door Phillip Hennemann | Aug 11, 2023 8:56:21 AM

DIt zijn jouw werkzaamheden als stagiair(e) Sales

  • Gebruik maken van nieuwe digitale tools om leads te genereren.
  • Kennis opdoen over de markt, klanten en de waarden van Leapforce.
  • Opvolgen van leads via telefoon, e-mail en andere kanalen om hen te laten ontdekken hoe wij hen kunnen helpen groeien.
  • Assisteren bij het binnenhalen van nieuwe zakelijke klanten.
  • Als Sales stagiaire optreden om potentiële en bestaande klanten te helpen groeien door middel van Growth Hacking.
  • Bijdragen aan het bedenken van (leadgeneratie) campagnes om meer leads te genereren.
  • Ontwikkeling en optimalisatie van onze social media strategie, inclusief het maken van creatieve content en een content planning.
  • Bedenken en uitvoeren van boeiende (e-mail) marketingcampagnes.
  • Werken met HubSpot CRM om het salesproces te waarborgen, administreren en verbeteren.

Wat wij bieden

  • Een uitdagende sales meewerkstage met veel verantwoordelijkheden en een supersteile leercurve.
  • Je leert veel over onderwerpen als sales, digitale bedrijfsvoering, growth hacking en nog veel meer!
  • Een kans om door te stromen naar een parttime of fulltime functie.
  • De kans om te werken in een snelgroeiend bedrijf dat op weg is naar de top in Nederland.
  • Talrijke gezellige uitjes en een inspirerende werkomgeving waarin we innovatie en samenwerking stimuleren en koesteren.
  • Onze overtuiging in de Lean Startup methode, wat betekent dat we een omgeving creëren waarin experimenteren, leren, verbeteren en samenwerken centraal staan en worden aangemoedigd.
  • Wekelijkse kennissessies om je op de hoogte te houden van de nieuwste marketingtools en -technieken.
  • Een moderne werkplek met 34-inch schermen en de beste tools om jouw werk efficiënt uit te voeren.
  • De kans om samen te werken met multidisciplinaire teams, waaronder data-analisten, CRM-consultants, tracking specialisten, webexperts, SEA en social ad experts.

Jouw profiel

  • Je volgt een HBO- of WO-opleiding in de richting van bedrijfskunde, Business Administration, Economics, Communication, Marketing, Commerciële Economie, Technische Bedrijfskunde, Entrepreneurship of een vergelijkbare studie.
  • Je hebt al aantoonbare werkervaring en/of affiniteit met digitale marketing of sales.
  • Je bent proactief, analytisch, gedreven, communicatief vaardig en hebt een gezonde dosis zelfvertrouwen.
  • Termen als digitale sales, online marketing, growth hacking, online ads, analytics, email marketing, sales funnels, data en social media geven je energie.
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar voor minimaal 4 maanden.
  • Affiniteit met digitale tools en apps.
  • Je hebt de Growth mindset; persoonlijke en professionele groei is een van je drijfveren.