Jouw verantwoordelijkheden
- Als Medior Marketing Automation Specialist ben je verantwoordelijk voor het leiden van digitale transformatie bij klanten, met een focus op CRM-implementatie en project- en accountmanagement.
- Je begeleidt en adviseert bij de architectuur en configuratie op basis van klantbehoeften, dataconversie, werkprocessen en integratie met andere systemen.
- Als CRM-systeemexpert geef je regelmatig trainingen aan nieuwe gebruikers, zowel digitaal als op locatie. Je streeft naar voortdurende verbetering van het gebruik en faciliteert boeiende workshops voor klanten.
- Je analyseert de adoptie van CRM-systemen binnen organisaties en zoekt manieren om het gebruik te stimuleren.
- Je denkt vooruit en draagt bij aan systemen en processen die jarenlang meegaan, met een visie op de toekomst en kennis van relevante trends en ontwikkelingen.
Wat wij bieden
- Werken bij een top HubSpot partner in de Benelux waardoor de marketing automation mogelijkheden oneindig zijn!
- Een sleutelrol in een toonaangevend marketingbureau waar jouw ervaring en kennis centraal staan.
- De kans om te werken in een snelgroeiend bedrijf dat op weg is naar de top in Nederland.
- Een competitief salaris, aangevuld met een jaarlijks budget voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Veel leuke uitjes zoals een wintersport, een padel toernooi, wadlopen en nog veel meer gezelligheid met focus op ontwikkeling in een dynamische werkomgeving die innovatie en samenwerking bevordert.
- Een jaarlijks opleidingsbudget waarmee je kunt investeren in trainingen en cursussen.
- Onze overtuiging in de Lean Startup-methode, wat betekent dat we een omgeving creëren waarin experimenteren, leren, verbeteren en samenwerken worden aangemoedigd en ondersteund.
- De kans om te werken met klanten uit diverse branches, wat zorgt voor een gevarieerde en boeiende werkervaring.
- Wekelijkse kennissessies om je op de hoogte te houden van de nieuwste marketingtools en -technieken.
- Een moderne werkplek met 34 inch schermen en de beste tools om je werk efficiënt uit te voeren.
- Toegang tot een coach die je begeleidt bij je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Samenwerking met multidisciplinaire teams, waaronder data-analisten, CRM-consultants, tracking specialisten, webexperts, SEA en social ad experts.
Jouw profiel
- Je hebt een HBO of WO-diploma (bachelor/master) in de richting van business, data, marketing, IT of een vergelijkbare studierichting.
- 2-5 jaar aantoonbare ervaring als Marketing Automation Specialist en/of affiniteit met digitale marketing en IT.
- Proactief, analytisch, gedreven, communicatief vaardig en zelfverzekerd.
- Ervaring met het werken met klanten en bekend zijn met marketing automation systemen zoals HubSpot.
- Een echte proces denker die niet terugdeinst van uitgebreide workflows om zaken te automatiseren.
- Fulltime beschikbaar.
- Affiniteit met digitale tools en data.
- Een 'Growth mindset'; persoonlijke en professionele groei is een van jouw drijfveren.