Marketing automation bij een award-winning agency
Ben jij een ervaren Marketing Automation Specialist met 2-5 jaar werkervaring? Wil jij een sleutelrol spelen in innovatieve CRM-projecten, het bouwen van dikke automations en bijdragen aan bedrijfsgroei? Bij Leapforce is jouw expertise welkom.
Missie van de Marketing automation specialist
Bij Leapforce hebben we een duidelijke missie: bedrijven helpen groeien met de beste digitale tools, technieken en mensen. Als medior Marketing Automation specialist speel je een cruciale rol in het realiseren van deze missie door klanten te ondersteunen bij het optimaal benutten van CRM en marketing automation. Samen zorgen we ervoor dat bedrijven groeien en bloeien in het digitale tijdperk. Tevens neem je juniors mee op sleeptouw.
Jouw verantwoordelijkheden
- Als Medior Marketing Automation Specialist ben je verantwoordelijk voor het leiden van digitale transformatie bij klanten, met een focus op CRM-implementatie en project- en accountmanagement.
- Je begeleidt en adviseert bij de architectuur en configuratie op basis van klantbehoeften, dataconversie, werkprocessen en integratie met andere systemen.
- Als CRM-systeemexpert geef je regelmatig trainingen aan nieuwe gebruikers, zowel digitaal als op locatie. Je streeft naar voortdurende verbetering van het gebruik en faciliteert boeiende workshops voor klanten.
- Je analyseert de adoptie van CRM-systemen binnen organisaties en zoekt manieren om het gebruik te stimuleren.
- Je denkt vooruit en draagt bij aan systemen en processen die jarenlang meegaan, met een visie op de toekomst en kennis van relevante trends en ontwikkelingen.
Wat wij bieden
- Werken bij een top HubSpot partner in de Benelux waardoor de marketing automation mogelijkheden oneindig zijn!
- Een sleutelrol in een toonaangevend marketingbureau waar jouw ervaring en kennis centraal staan.
- De kans om te werken in een snelgroeiend bedrijf dat op weg is naar de top in Nederland.
- Een competitief salaris, aangevuld met een jaarlijks budget voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Veel leuke uitjes zoals een wintersport, een padel toernooi, wadlopen en nog veel meer gezelligheid met focus op ontwikkeling in een dynamische werkomgeving die innovatie en samenwerking bevordert.
- Een jaarlijks opleidingsbudget waarmee je kunt investeren in trainingen en cursussen.
- Onze overtuiging in de Lean Startup-methode, wat betekent dat we een omgeving creëren waarin experimenteren, leren, verbeteren en samenwerken worden aangemoedigd en ondersteund.
- De kans om te werken met klanten uit diverse branches, wat zorgt voor een gevarieerde en boeiende werkervaring.
- Wekelijkse kennissessies om je op de hoogte te houden van de nieuwste marketingtools en -technieken.
- Een moderne werkplek met 34 inch schermen en de beste tools om je werk efficiënt uit te voeren.
- Toegang tot een coach die je begeleidt bij je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Samenwerking met multidisciplinaire teams, waaronder data-analisten, CRM-consultants, tracking specialisten, webexperts, SEA en social ad experts.
Jouw profiel
- Je hebt een HBO of WO-diploma (bachelor/master) in de richting van business, data, marketing, IT of een vergelijkbare studierichting.
- 2-5 jaar aantoonbare ervaring als Marketing Automation Specialist en/of affiniteit met digitale marketing en IT.
- Proactief, analytisch, gedreven, communicatief vaardig en zelfverzekerd.
- Ervaring met het werken met klanten en bekend zijn met marketing automation systemen zoals HubSpot.
- Een echte proces denker die niet terugdeinst van uitgebreide workflows om zaken te automatiseren.
- Fulltime beschikbaar.
- Affiniteit met digitale tools en data.
- Een 'Growth mindset'; persoonlijke en professionele groei is een van jouw drijfveren.