Online zichtbaarheid en strategische focus met HubSpot website
Van een domeinwijziging tot de bouw en design van een website in HubSpot Content Hub: de transformatie van Artechno Growsystems naar een leider in de vertical farming industrie
Efficiëntie en inzicht voor alle merken van DHOMUS met HubSpot
Door het implementeren van een volledig geïntegreerde showroomplanning en projectcoördinatie binnen HubSpot, is er diepgaand inzicht in de gehele klantreis en meer efficiëntie, wat resulteert in hogere klanttevredenheid en omzetgroei
Na 11 maanden 7000+ leads voor evoyo met online advertising
Middels online advertising en de expertise van Leapforce is het websiteverkeer met 460% gegroeid en genereert Leapforce de laatste maanden minimaal 800 leads per maand.
Automatisering van het fietsleaseproces bij Lease a Bike
De Registration Highway is een project dat middels automatisering en integraties tussen verschillende systemen leidde tot een 480 keer snellere service en een registratieproces van vijf minuten in plaats van maanden.
Een omzetstijging van 297% middels social media campagnes en marketing automation. Met behulp van Leapforce heeft ThuysVers de business binnen een jaar tijd verdrievoudigd!
Twee nieuwe websites en groei van organisch verkeer voor Van Wijhe
Koninklijke Van Wijhe Verf wilde twee nieuwe websites. Na hard werken zijn twee mooie en goed functionerende websites met daarbij ook een flinke verbetering op SEO-technisch gebied.
Leapforce helpt binnen twee maanden Sif Group aan 300+ leads
Met een slimme LinkedIn advertentiecampagne hebben we na een korte periode van experimenteren uiteindelijk in twee maanden 300+ leads gegenereerd. En dat terwijl de doelstelling 60 leads in drie maanden was!
Door de inzet van slimme tools voor persoonlijke benadering van potentiële klanten met onder andere LinkedIn InMails en e-mails is de sales pipeline van PROZEE gevuld met tonnen euro’s aan extra dealwaarde.
Binnen twee maanden hebben we voor onze klant Hybrid 88 leads gegenereerd met LinkedIn ads. Hieruit kwamen 37 gesprekken en zijn er uiteindelijk 15 pilots gestart.
Rijnmond maakte handmatig een maandelijkse rapportage van de bereikcijfers van al haar media-uitingen. Een tijdrovend, foutgevoelig en bewerkelijk proces. Na 3 maanden dashboard ontwikkeling kon Rijnmond automatiseren en circa 0,4 FTE besparen.
Alle stuurinformatie in één dashboard en 0.5FTE tijdswinst voor Verpakapotheek
Verpakapotheek werkte met operationele en financiële systemen die nauwelijks geïntegreerd waren waarbij de data in de systemen overlapte. Leapforce heeft meerdere databronnen inzichtelijk gemaakt wat veel tijd en werk bespaart.