Service die je klanten blij maakt

Altijd bereikbaar. Slimme service. Het resultaat? Tevreden klanten die ambassadeurs worden.

Service illustration of a service desk

Best in class

Waarom Leapforce jouw partner is voor buitengewoon service

Snellere ticket afhandeling

0%

Teams zien binnen zes maanden een stijging van 57 procent in het aantal gesloten tickets.

Hogere klantwaarde

0%

72 procent van alle serviceleaders geeft aan dat hun Customer Lifetime Value heeft verhoogd.

Minder tijd per ticket

0%

Met Customer Agent en slimme automatisering besteden teams 39 procent minder tijd aan het sluiten van tickets.

Snellere reactietijden

0x

Met slimme routing, automatisering en prioritering worden tickets tot dertien keer sneller opgepakt.

Aanpak

Als strategisch partner maken we je customer service sneller, schaalbaarder en voorspelbaarder.

In vijf heldere stappen laten we zien hoe we werken en wat je van ons mag verwachten.
Roy and Tom in front of laptop

Service audit en analyse

We doorgronden je serviceproces. Van ticketvolumes, klanttevredenheid en responstijden tot teamopbouw, tooling en klantfeedback. Zo zie je precies waar de bottlenecks zitten en wat er nodig is om klanten sneller en beter te helpen.

Wat we doen

    Interviews met support en servicemanagement

    Analyse van ticketvolumes, SLA’s, klanttevredenheid en wachttijden

    Audit van bestaande serviceprocessen

    Check van service toolstack, CRM en datakwaliteit

    Inzicht in fricties en verbeterkansen

FAQ

Over het bouwen van een moderne, schaalbare serviceorganisatie

Succesverhalen

Werk waar we trots op zijn

Activiteiten

Zo zorgen we dat je klanten ambassadeurs worden

Serviceprocessen

Optimalisatie van je klantenservice door processen te stroomlijnen en workflows te koppelen. Zo reageert je team sneller en effectiever op elke klantvraag.

Helpdesk & ticketing

We zetten een efficiënt helpdesk- en ticketingsysteem op. Zo kan je team problemen snel oplossen en krijgen klanten altijd de juiste support.

AI-agents voor service

AI-agents lossen tickets op, beantwoorden calls en vullen je kennisbank aan. Hierdoor stijgt je afhandelsnelheid, daalt je workload én help je meer klanten met dezelfde bezetting.

Service dashboards & SLA's

Instellen van krachtige service dashboards en duidelijke SLA’s. Zo behoudt je team altijd overzicht en worden klantverwachtingen consistent waargemaakt.

Ticket- & skill-based routing

We zorgen voor slimme ticket- en skill-based routing, zodat elk probleem direct bij de juiste medewerker terechtkomt.

Customer portals

We bouwen gebruiksvriendelijke klantportalen. Hier kunnen klanten eenvoudig contact opnemen wanneer dat nodig is.

Kennisbanken

Met een duidelijke kennisbank vinden klanten zelf hun antwoord. Je team bespaart zo waardevolle tijd.

Service automations

Slimme automatiseringen nemen repetitieve taken uit handen. Het verschil? Minder handmatig werk en meer efficiëntie.

Service efficiency

Verhoog service-efficiëntie door processen te stroomlijnen. Zo worden je klanten sneller geholpen.

Training

Blijf up-to-date met gerichte trainingen. Zo haal je het maximale uit de Service Hub en verbeter je de klantbeleving.

Kennis & inspiratie

Artikelen en kennis

Partner van 200+ ambitieuze merken

Klaar om je service sneller en slimmer te maken?

Logo Symbol

Met Leapforce ga je voor de juiste klik en meer clicks. Klantreizen die converteren. Systemen die schalen. Growth en tech hand in hand. In HubSpot bouwen we je groeimachine. Met strategie, automatisering en meetbare resultaten. Elke klik telt, elke euro rendeert.

© 2025 Leapforce

  • LinkedIn
  • Instagram