HubSpot Service Hub

Stroomlijn jouw klantenservice met HubSpot Service Hub. Minder tickets. Meer blije klanten.

Hubspot Service Hub illustration

Service Hub voordelen

Hoe HubSpot Service Hub je klantenservice transformeert

Klanttevredenheid

0%

Dankzij geautomatiseerde opvolging stijgt de klanttevredenheid met gemiddeld 25%.

Proactief retentie stimuleren

0%

83% van de Service Hub gebruikers ervaart een hogere retentie.

Support schalen met AI

0x

Gebruikers van de Service Hub AI functionaliteiten ervaren dat tickets 13x sneller worden gesloten dan zonder AI.

Grotere waarde van Service reps

0%

Service reps merken dat er 42% meer service tickets worden gesloten per service rep met de Service Hub.

Aanpak

Als strategisch partner bouwen we jouw servicedesk met HubSpot Service Hub

In vijf heldere stappen laten we zien wat we doen, hoe we te werk gaan en wat je van ons kunt verwachten.
Witold in gesprek

Een strak plan als basis

We starten met het in kaart brengen van je huidige serviceprocessen. Wat werkt er goed binnen je organisatie, waar liggen de knelpunten en wat zijn de belangrijkste doelen? Door goed te luisteren, grondig te analyseren en kritische vragen te stellen, krijgen we een helder beeld van waar verbeteringen mogelijk zijn. Met dit inzicht bepalen we de juiste strategie.

Wat we doen

    Interviews met serviceteam en management

    Analyse van servicedata, klantgedrag en tickets

    Audit van huidige serviceprocessen

    Strategie en plan uitwerken

FAQ

Over HubSpot Service Hub

Succesverhalen

Serviceprocessen waar we trots op zijn

Features

Zo verbeter je klantenservice met HubSpot Service Hub

Knowledge base

Wij zetten een uitgebreide kennisbank op met antwoorden op veelgestelde vragen. Zo kunnen klanten problemen snel zelf oplossen.

Customer Agent

De Customer Agent biedt automatische, gepersonaliseerde oplossingen uit je kennisbank. Zo kunnen klanten gemakkelijk zelf hun antwoord vinden.

Helpdesk

Met de Helpdesk van HubSpot Service Hub beheer en los je klantvragen efficiënt op vanuit één centraal platform.

SLA's

Met de SLA-functionaliteit beheer je responstijden en oplostijden eenvoudig. Zo waarborg je de afgesproken servicekwaliteit en manage je klantverwachtingen.

Omnichannel messaging

Omnichannel messaging laat je met klanten communiceren waar zij het willen: e-mail, chat, social media en nog veel meer.

Agent Presence

Met Agent Presence in de HubSpot Helpdesk voorkomen serviceteams dubbel werk. In real-time zie je welke medewerker aan een ticket werkt.

Content Assistant

De Content Assistant helpt service reps snel en accuraat te reageren met AI-gegenereerde antwoorden. Daarmee worden klanten snel en effectief geholpen.

Custom Views

Custom Views helpen teams tickets te filteren op urgentie en relevantie. Zo worden prioriteiten snel duidelijk en verbetert de klantenservice.

Ticket Automation

Ticket Automation vermindert administratieve taken. Routinetaken zoals het toewijzen van tickets en het versturen van herinneringen worden geautomatiseerd.

Capacity- & Skill-based Routing

Capacity- en Skill-based routing wijst tickets automatisch toe op basis van capaciteit en vaardigheden. Dit is vooral nuttig voor grote serviceteams.

Calling

Beheer je gesprekken in de Service Hub. Medewerkers kunnen eenvoudig bellerinformatie bekijken, uitkomsten analyseren en gesprekken terugluisteren.

Service Analytics

Met Service Analytics krijg je inzicht in de prestaties van je serviceteam. Analyseer SLA-prestaties, reactietijden, oplostijden en klanttevredenheid per medewerker.

Kennis & Inspiratie

Artikelen en kennis over HubSpot Service Hub

Partner van 200+ ambitieuze merken

Transformeer je klantenservice met HubSpot Service Hub

Logo Symbol

Met Leapforce ga je voor de juiste klik en meer clicks. Klantreizen die converteren. Systemen die schalen. Growth en tech hand in hand. In HubSpot bouwen we je groeimachine. Met strategie, automatisering en meetbare resultaten. Elke klik telt, elke euro rendeert.

© 2025 Leapforce

  • LinkedIn
  • Instagram