HubSpot Service Hub
Stroomlijn jouw klantenservice met HubSpot Service Hub. Minder tickets. Meer blije klanten.

Contact
Wil jij online groeien of heb je een vraag over ons werk? Neem dan gerust contact met ons op. Onze groeispecialisten staan voor je klaar!

Support
Kan je je probleem niet oplossen? Vul onderstaand formulier in om een support ticket in te sturen. Ons team neemt snel contact met je op om je verder te helpen.
Stroomlijn jouw klantenservice met HubSpot Service Hub. Minder tickets. Meer blije klanten.
Service Hub voordelen
Klanttevredenheid
Dankzij geautomatiseerde opvolging stijgt de klanttevredenheid met gemiddeld 25%.
Proactief retentie stimuleren
83% van de Service Hub gebruikers ervaart een hogere retentie.
Support schalen met AI
Gebruikers van de Service Hub AI functionaliteiten ervaren dat tickets 13x sneller worden gesloten dan zonder AI.
Grotere waarde van Service reps
Service reps merken dat er 42% meer service tickets worden gesloten per service rep met de Service Hub.
Aanpak

Wat we doen
Interviews met serviceteam en management
Analyse van servicedata, klantgedrag en tickets
Audit van huidige serviceprocessen
Strategie en plan uitwerken

Wat we doen
Gegevens verzamelen
Data opschonen
Data transfereren

Wat we doen
HubSpot Service training
Processen opzetten
Workflows instellen

Wat we doen
CRM integraties
Slack integreren
Custom koppelingen opzetten

Wat we doen
Systeem onderhoud
Updates en optimalisaties doorvoeren
FAQ
Succesverhalen
Features
Capacity- en Skill-based routing wijst tickets automatisch toe op basis van capaciteit en vaardigheden. Dit is vooral nuttig voor grote serviceteams.
Beheer je gesprekken in de Service Hub. Medewerkers kunnen eenvoudig bellerinformatie bekijken, uitkomsten analyseren en gesprekken terugluisteren.
Met Service Analytics krijg je inzicht in de prestaties van je serviceteam. Analyseer SLA-prestaties, reactietijden, oplostijden en klanttevredenheid per medewerker.
Kennis & Inspiratie
Partner van 200+ ambitieuze merken
Contact