Skip to content
fd-gazellen-lf-2022-2023
Leapforce behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland!

Door continu met content en SEO bezig te zijn, blijft het organische webverkeer groeien.

1300-1024x683 (1)

Vraag en doelstelling

 

"JASA bereikt iedere maand duizenden organische bezoekers en de content die wij genereren is goed te vinden door de zoekmachines.”

JASA had en heeft behoefte aan een proactieve partner die de verantwoordelijkheid neemt om iedere maand content te genereren. De content die wij genereren spreekt de doelgroep op de juiste manier aan en wordt goed gevonden door de zoekmachines. Het doel van JASA is dat de doelgroep JASA steeds beter kan vinden wanneer deze zoekt wat JASA te bieden heeft.

“De content die wij genereren is goed te vinden door de zoekmachines.”

1626-1024x682

Over Jasa

JASA ontwikkelt en verkoopt verpakkingsmachines voor onder meer aardappelen, groente, fruit, vlees, tapas en vis. Elke machine heeft een specifieke taak in het verpakkingsproces. Zo is de JASA Sleever bijvoorbeeld ontwikkeld om kartonnen sleeves om bakjes en verpakkingen te vouwen. Deze verpakkingsmethode wordt veel gebruikt voor kant-en-klare maaltijdsalades, maar ook voor diverse andere producten in de supermarkt.

JASA levert en ontwikkelt tevens volledige verpakkingslijnen van A tot Z en is voorloper in duurzaamheid met de geavanceerde BAG-2-paper™ technologie.

lf-onze-aanpak

Onze aanpak

Leapforce ontzorgt JASA door de verantwoordelijkheid te nemen voor contentproductie en zoekmachine optimalisatie (SEO). Zo worden iedere maand artikelen, persberichten, infographics, video’s en meer geproduceerd. Deze content verrijkt niet alleen de website, maar ook de social media kanalen.

Met behulp van management software werkt Leapforce op een gestructureerde manier samen met de klant. De productspecifieke kennis van de klant wordt gecombineerd met de marketingkennis van Leapforce. Op die manier maken wij content die niet alleen goed scoort op SEO, maar ook inhoudelijk wat te bieden heeft voor de doelgroep.

Resultaten waar we trots op zijn

01 LinkedIn volgers flink gegroeid

In 2.5 jaar tijd is het aantal LinkedIn volgers gegroeid van 839 naar 3449.

02 Hoog volume content plaatsing

Er worden per maand gemiddeld 2.6 artikelen gepubliceerd.

03 Veel eigen content

Er staan 120+ artikelen online over verpakkingen, trends, awards, werknemers en meer.

Eduard-JASA-QUote-pe4cz5ssufokrt9mo4bhrjgeyslvs7cb1wpmbq5efs

“Leapforce is gedreven en geeft resultaat!”

“Leapforce combineert een complete en geïntegreerde sales- en marketing dienstverlening onder één dak en levert daarmee een enorme bijdrage aan het leadgenererende vermogen van JASA. Leapforce heeft ervoor gezorgd dat JASA nu een content heart beat heeft die onze zichtbaarheid en vindbaarheid enorm verbeterd.”

Eduard de Haan
CEO, JASA

Plan jouw gratis sessie
Leo-over-ons

Een gratis strategiesessie met één van onze specialisten

In slechts 30 minuten onthullen onze specialisten hoe je effectief digitale sales en marketing inzet voor maximale tractie.