Een omzetstijging van 297% middels social media campagnes en marketing automation.

Met behulp van Leapforce heeft ThuysVers de business binnen een jaar tijd bijna verdrievoudigd! De totale website bezoeken zijn door campagnes met 83,66% gestegen en dat met een beperkt (advertentie)budget!

De campagneactiviteiten op Facebook en Instagram hebben binnen 1 jaar tijd tot 297% meer omzet en 83,66% meer website bezoekers.

Naamsbekendheid vergroten, klanten behouden en nieuwe klanten genereren

Vraag en doelstelling

Voor een snel groeiende start-up in de maaltijdbezorging is het lastig om naast de dagelijkse operatie ook nog eens bezig te zijn met het genereren van naamsbekendheid, klantbehoud en nieuwe klanten. Het is niet makkelijk om je doelgroep te bereiken en onderscheidend te zijn in een zeer concurrerende en groeiende markt.

over thuysvers mobiel

Over Thuyvers

ThuysVers werd in 2020 opgericht door Pieter Duijs. Zijn wens is om gezonde en makkelijke maaltijden te combineren. Als zoon van een groenteboer is Pieter altijd omringd geweest met verse producten, gezonde maaltijden en vooral heel veel groenten. Hij merkte in zijn omgeving dat koken er bij veel mensen nog wel eens bij inschiet en dat gezonde kant-en-klaarmaaltijden aan huis niet altijd makkelijk te vinden zijn. Daar moest verandering in komen!

Over Thuyvers

ThuysVers werd in 2020 opgericht door Pieter Duijs. Zijn wens is om gezonde en makkelijke maaltijden te combineren. Als zoon van een groenteboer is Pieter altijd omringd geweest met verse producten, gezonde maaltijden en vooral heel veel groenten. Hij merkte in zijn omgeving dat koken er bij veel mensen nog wel eens bij inschiet en dat gezonde kant-en-klaarmaaltijden aan huis niet altijd makkelijk te vinden zijn. Daar moest verandering in komen!

lf-onze-aanpak

Onze aanpak

Leapforce ontwikkelde voor ThuysVers een campaigning strategie op maat, waarbij Facebook en Instagram werden ingezet om de doelgroep te triggeren, te interesseren en te activeren. Door gebruik te maken van een campagne funnel met verschillende fases uit het flywheel, doelgroepen en creatieve advertenties volgens het AIDA-model is de Facebook en Instagram- engagement verhoogd, zijn het aantal website bezoeken gestegen en is onder andere hierdoor de omzet bijna verdrievoudigd! En dit allemaal met een beperkt (advertentie)budget.

Leapforce helpt ThuysVers daarnaast met het automatiseren van persoonlijke mailings die worden verstuurd met specifieke triggers. Op deze manier zijn al vele reviews, ervaringen en referral codes gedeeld, wat heeft bijgedragen aan de groei van nieuwe klanten. Ook bestaande klanten die even niet besteld hebben worden door persoonlijke en geautomatiseerde e-mails getriggerd om weer te bestellen. En met resultaat! Zo hebben 46,8% van de inactieve klanten weer opnieuw een bestelling gedaan!

Resultaten waar we trots op zijn

282%

Een lage CPA

Een CPA (Cost Per Acquisition) die 282% lager ligt dan de benchmark van e-commerce Facebook advertenties

297%

Flinke omzetstijging

Omzetstijging van 297%, onder andere dankzij social media campagnes

Heractivering van klanten

Heractivering van inactieve klanten heeft ertoe geleid dat 46,7% hiervan opnieuw een aankoop heeft gedaan

lf-waarom
pieter thuysvers

“Wat een groei!”

‘Met behulp van de expertise van Leapforce hebben wij de business binnen een jaar meer dan verdrievoudigd! Deze groei hebben we onder andere te danken aan de verschillende marketing automations, integraties, een slimme campagnestrategie, creatieve advertenties, een vernieuwde webshop en CRO-activiteiten.’

Pieter Duijs
Directeur & eigenaar Thuysvers

Luuk vD Bosch

Een gratis strategiesessie met één van onze specialisten.

Kom in 30 minuten te weten hoe jouw bedrijf digitale sales en marketing effectief kan inzetten om meer tractie te genereren

Hidden
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer weten? Lees hier meer

Bekijk meer campaigning cases

Nodema

Machinemonteurs zijn de moeilijkst vervulbare vacature van 2021 (Telegraaf), dankzij slimme digitale marketing is Nodema overspoeld door tientallen sollicitanten.

Hybrid

Binnen twee maanden hebben we voor onze klant Hybrid Technical Solutions 88 leads gegenereerd door middel van LinkedIn advertenties. Hieruit vloeiden vervolgens 37 gesprekken en zijn er uiteindelijk 15 pilots gestart.

Sif Group

Met een slimme LinkedIn advertentiecampagne hebben we na een korte periode van experimenteren uiteindelijk in anderhalve maand 285 leads gegenereerd. En dat terwijl de doelstelling 60 leads in drie maanden was!

Lease a Bike

De Registration Highway is een project met de ambitie om het registratieproces van initieel vijf werkdagen terug te brengen naar slechts vijf minuten, middels automatisering en integraties tussen verschillende systemen.

Koninklijke Van Wijhe Verf

Koninklijke Van Wijhe Verf wilde twee nieuwe websites en een website partner die niet voor elke minuut extra kosten in rekening bracht.

PROZEE

Samen bouwen aan een digitale sales- en marketingmachine! Door de inzet van slimme tools voor persoonlijk benadering van potentiële klanten.

Bekijk ook andere expertises

Campaigning
Social Media
Content & SEO
Website & Shop
CRM & Digital Sales
Service & Loyalty
© 2022  All rights reserved. Registered in The Netherlands: 345678900
5.0 Score van de 244 reviews

Powered by Leapforce

© 2022 

All rights reserved. Registered in The Netherlands: 345678900

5.0 Score van de 263 reviews

Powered by Leapforce