Meer dan 175 klanten maakten de sprong met Leapforce








Haal meer uit HubSpot met een gratis portal audit
Analyseer of je HubSpot volledig benut wordt
Ontvang een roadmap om jouw HubSpot omgeving naar een hoger niveau te tillen
Ontdek hoe je meer omzet kunt halen uit je huidige setup
Waarom heb je een HubSpot Audit nodig?
Werk je al met HubSpot, maar voelt het alsof je er meer uit zou moeten halen? Veel bedrijven benutten niet alle functies van HubSpot, wat kan leiden tot inefficiënties, gemiste kansen en gebrekkige inzichten. Met onze gratis HubSpot portal audit helpen wij je om je CRM-systeem te optimaliseren en meer waarde te creëren.

Ontdek verborgen kansen in je HubSpot omgeving!
Wat kun je verwachten van de HubSpot audit?
01 GDPR compliance check
We controleren of je HubSpot-omgeving voldoet aan de AVG-wetgeving, zodat je zeker weet dat je klantgegevens op een veilige en legale manier worden beheerd.
02 Customer journey review
We evalueren hoe goed je HubSpot-systeem de klantreis ondersteunt en of marketing-, sales-, en serviceprocessen goed zijn geïntegreerd om een naadloze ervaring te bieden voor jouw klanten.
03 Analyse van ongebruikte features
We onderzoeken of er waardevolle HubSpot-functies zijn die je nog niet gebruikt, maar die je bedrijf kunnen helpen efficiënter te werken en meer resultaten te behalen.
04 Datakwaliteit en rapportages
We analyseren de kwaliteit van je data en de inrichting van je rapportages. Zijn de juiste metrics zichtbaar? Ontvang inzicht in wat er ontbreekt en hoe je jouw data kunt optimaliseren.
05 Beheer en adoptie
06 Adviesrapport en verbeter roadmap

Wat levert de audit op?
Wat klanten zeggen over Leapforce
Succesverhalen waar wij trots op zijn.
We worked with Leapforce for our HubSpot implementation, and we’re very happy with the results. The process was handled in a highly structured and efficient way. The timeline was clear and realistic. Everything was delivered as promised.

Maarten Doornenbal
Co-founder bij Churned
We have been working with Leapforce for over a year to optimize our HubSpot knowledge and realize our strategic goal-automation. Thanks to the cooperation with Leapforce, we have been able to really professionalize our sales team.

Daan Verberne
Sales, Marketing en Communication manager bij Rijnmond
They not only help me work in a structured way, but also provide valuable support in the areas of email marketing, CRM implementation and website development. Their broad expertise enables them to provide thoughtful and substantiated advice.

Camille Stijlaart
Content manager bij Amvest
Duidelijk proces, gestructureerd en ze weten wat ze doen! Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking. Leapforce werkt zeer gestructureerd en wij kunnen het proces volgen. Alle sprints zijn succesvol afgerond en dragen bij aan onze continue groei!

Klaas Hartman
Sales Manager NL bij Lease a Bike
The professionalism and expertise of the Leapforce team were nothing short of exemplary. Each member brought a deep reservoir of knowledge, coupled with a practical approach that was crucial for tasks such as field mapping and design.

Quinten Gazendam
Chief People Officer
Leapforce heeft ons geholpen met de CRM implementatie van HubSpot. Er wordt goed aangevoeld wat nodig is, we krijgen gevraagd en ongevraagd advies. Er zijn trainingen voor verschillende gebruikers gegeven, we maken gebruik van online ondersteuning.

Trace van der Salm
Teamleider Support bij Visma Avitrae
Op alle vlakken hebben wij heel veel gehad aan de samenwerking en zetten die ook voort. Zij hebben de salesfunnel opnieuw ingericht, met workflows en slimme automatisering. Ook het CRM gedeelte is goed geïntegreerd nu. Leapforce raad ik zeker aan.

Pascale Petiet
CEO bij oamkb
Leapforce vergroot het bereik van Artechno middels kwalitatieve posts. Leapforce heeft ervoor gezorgd dat Artechno meer zichtbaarheid en awareness heeft gegenereerd middels slimme social media marketing.

Patrick de Haan
Marketing & Communications bij Artechno Growsystems
Leapforce helped set up our custom objects in HubSpot. This was a tailored project, and they helped with strategy and execution. We were satisfied with their help.
-1.png?width=85&height=85&name=image-removebg-preview%20(1)-1.png)
Richard Beks
Co-founder & CCO bij Orbisk
Met hun pro-actieve houding en gedegen kennis helpt Leapforce ons om de enorme groei van ons bedrijf mogelijk te maken.

Edwin Weteling
CEO van Lume Traveler
Leapforce combineert tientallen sales en marketing kennisgebieden en levert daarmee een enorme bijdrage aan het lead genererend vermogen van JASA.

Eduard de Haan
CEO van JASA
Leapforce is in staat op korte termijn een gedegen en werkbaar advies te geven. Ze hebben kennis van zaken, goede communicatie en houden zich aan de planning.

Bastiaan Bless
Channel manager bij Gazelle
Leapforce doet voor ons Growthhacking. De website staat nu live, welke Leapforce heeft ingericht naar volle tevredenheid. Door de eenvoud van HubSpot kon ik zelf website finetunen op tekst en af-beeldingen. Tot op heden 100% tevreden!

Remco van Dijk
Managing Director bij Schaeffler Special Machinery
Kundig personeel die ons enorm heeft geholpen met de overgang naar HubSpot en het bouwen van 4 nieuwe websites. Kortom fijn bedrijf om mee samen te werken!

Helena van Ingen
Manager projectcoördinatie en showroomsupport bij DHOMUS
Ik zocht naar nieuwe wegen van werving, elke keer een deel van een jaarsalaris voor een kandidaat uitgegeven, leek mij niet goed besteed. Leapforce heeft laten zien dat het inderdaad anders kan!

Gijs Kurvers
Directeur van Nodema
Sinds de start van de samenwerking met Leapforce worden wij betrokken in hun strategieën, processen en resultaten. Naast dat Leapforce kwaliteit levert in het proces, worden er ook heel goede resultaten behaald.

Clarisse Stulp
Communication & Branding Lead bij evoyo
Onze business is binnen 5 maanden verviervoudigd door Leapforce! Ze hebben voor ons marketing automation tools opgezet, integraties, ads en een vernieuwde webshop.

Pieter Duijs
Directeur & Eigenaar van Thuysvers
Fantastisch resultaat behaald: verbeterd design, organisch beter vindbaar en de customer journeys beter uitgesplitst. Nu hebben wij zo de websites doorontwikkeld met een aantal mooie nieuwe conversiemomenten naar onze online verfpartners!

Menno Beek
Marketing Manager / MT-member bij Van Wijhe Verf
Leapforce heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen! De eerste mailing leverde meteen een prachtige deal op waardoor zij zichzelf direct hadden terugverdiend. Het is nu zelfs zo druk dat wij de focus hebben moeten verleggen naar recruitment!

Bart Gerritsen
Directeur & eigenaar van PROZEE
Leapforce heeft ons uitstekend geholpen met de onboarding en implementatie van HubSpot. Hun gestructureerde aanpak en duidelijke communicatie zorgden voor een soepele implementatie. We raden Leapforce ten zeerste aan.

Frans Fidder
Business developer bij AVIA VOLT
Onze ervaring, wij hebben...
100+
40+
75+
Veelgestelde vragen over de HubSpot portal audit
01 Hoe lang duurt de audit?
Nadat we toegang hebben gekregen duurt het uitvoeren van de audit gemiddeld 5 tot 10 werkdagen. Tijdens deze periode analyseren we grondig je HubSpot-omgeving en stellen we een gedetailleerd rapport op met aanbevelingen.
02 Is de audit echt gratis?
Ja, onze HubSpot portal audit is volledig gratis. We bieden dit aan omdat we geloven dat bedrijven veel meer uit HubSpot kunnen halen, en we willen je helpen om het meeste uit je CRM te halen.
03 Wat is er van onze kant nodig om deze portal audit te bewerkstelligen?
Om de audit uit te voeren, hebben we het volgende nodig van jouw kant:
- Toegang tot je HubSpot-omgeving: Dit stelt ons in staat om de benodigde analyses uit te voeren.
- Intakegesprek: We plannen een korte intake om je specifieke uitdagingen te bespreken en je doelen met HubSpot helder te krijgen. Dit gesprek duurt meestal ongeveer 30 minuten.
- Tijd voor het eindgesprek: Nadat we de audit hebben afgerond, presenteren we onze bevindingen in een adviesrapport. We nemen de tijd om dit samen door te nemen en de belangrijkste verbeterpunten te bespreken. Dit duurt ongeveer 60 minuten.
04 Wat zijn de stappen van de audit?
De HubSpot portal audit verloopt in enkele duidelijke stappen om ervoor te zorgen dat we je de meest waardevolle inzichten bieden:
- Toegang: We vragen toegang tot je HubSpot-omgeving zodat we de benodigde analyses kunnen uitvoeren.
- Intake: We bespreken de specifieke uitdagingen die je ervaart en wat je wilt bereiken met HubSpot, zowel op korte als lange termijn.
- Analyse: We voeren een grondige analyse uit van je HubSpot-omgeving, waaronder GDPR compliance, ongebruikte features, data kwaliteit en de customer journey.
- Rapportage: Na de analyse stellen we een gedetailleerd rapport op met bevindingen en concrete aanbevelingen.
- Presentatie: We presenteren de resultaten in een meeting en bespreken samen de belangrijkste verbeterpunten en de volgende stappen.
05 Is mijn data veilig?
Wil jij ...
- een volledige analyse van je HubSpot gebruik en inrichting?
- inzicht krijgen in de kwaliteit van je klantdata en rapportages?
- ontdekken welke integraties je kunt verbeteren of vervangen?
- meer omzet halen uit je bestaande CRM-investering?
- waardevolle tips ontvangen voor betere adoptie binnen je team?
Bedrijven zoals Basic-Fit, SmartHOTEL, Visma, Lease a Bike, Amvest, Orbisk, RTV Rijnmond en Urban Arrow hebben al baat gehad bij onze audits en zagen verbeteringen in efficiëntie en omzet.

Vraag je gratis HubSpot audit aan
Ontvang binnen één week met op maat gemaakt rapport en ontdek hoe je HubSpot nog beter kunt benutten.