Skip to content
fd-gazellen-logo-liggend-22-24
Leapforce behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland!

Haal meer uit HubSpot met een gratis portal audit

Analyseer of je HubSpot volledig benut wordt

Ontvang een roadmap om jouw HubSpot omgeving naar een hoger niveau te tillen

Ontdek hoe je meer omzet kunt halen uit je huidige setup

Waarom heb je een HubSpot Audit nodig?

Werk je al met HubSpot maar voelt het alsof je er meer uit zou moeten halen? Veel bedrijven benutten niet alle functies van HubSpot, wat kan leiden tot inefficiënties, gemiste kansen en gebrekkige inzichten. Met onze gratis HubSpot portal audit helpen wij je om je CRM-systeem te optimaliseren en meer waarde te creëren.

HubSpot dashboard

Ontdek verborgen kansen in je HubSpot omgeving!

Zijn je rapportages onvolledig? Wij analyseren of je de juiste metrics meet en geven aanbevelingen voor verbeteringen.

Ongebruikte functies? Ontdek functies die je bedrijf verder kunnen helpen, maar die je momenteel nog niet gebruikt.
Gebruiken jouw teams HubSpot optimaal? We beoordelen de adoptie binnen je organisatie en geven aanbevelingen om het gebruik en de interne processen te verbeteren.

Ontdek verborgen kansen nu

Wat kun je verwachten van de HubSpot audit?

01 GDPR compliance check

We controleren of je HubSpot-omgeving voldoet aan de AVG-wetgeving, zodat je zeker weet dat je klantgegevens op een veilige en legale manier worden beheerd.

02 Customer journey review

We evalueren hoe goed je HubSpot-systeem de klantreis ondersteunt en of marketing-, sales-, en serviceprocessen goed zijn geïntegreerd om een naadloze ervaring te bieden voor jouw klanten.

03 Analyse van ongebruikte features

We onderzoeken of er waardevolle HubSpot-functies zijn die je nog niet gebruikt, maar die je bedrijf kunnen helpen efficiënter te werken en meer resultaten te behalen.

 

04 Datakwaliteit en rapportages

We analyseren de kwaliteit van je data en de inrichting van je rapportages. Zijn de juiste metrics zichtbaar? Ontvang inzicht in wat er ontbreekt en hoe je jouw data kunt optimaliseren.

 

05 Beheer en adoptie
We kijken naar hoe het HubSpot-platform binnen je organisatie wordt beheerd en gebruikt. We geven aanbevelingen voor betere adoptie binnen je teams en hoe je de doorontwikkeling van HubSpot kunt organiseren.
06 Adviesrapport en verbeterroadmap
Na de audit leveren we een uitgebreid adviesrapport op met een roadmap voor verbeteringen. Deze presenteren we aan jou en je team, zodat je precies weet waar de kansen liggen en hoe je jouw HubSpot optimaal kunt benutten.
HubSpot voordelen

Wat levert de audit op?

2x tot 4x meer waarde uit HubSpot halen door optimalisatie van functies en processen.

Efficiëntere workflows, betere samenwerking tussen teams en meer omzet.
Inzicht in de kwaliteit van je data en hoe je deze kunt verbeteren voor betere besluitvorming.

 

Ontvang optimalisatie advies

Wat klanten zeggen over Leapforce

Succesverhalen waar wij trots op zijn.

Met hun pro-actieve houding en gedegen kennis helpt Leapforce ons om de enorme groei van ons bedrijf mogelijk te maken.

Edwin

Edwin Weteling

CEO van Lume Traveler

Leapforce combineert tientallen sales en marketing kennisgebieden en levert daarmee een enorme bijdrage aan het lead genererend vermogen van JASA.

Eduard

Eduard de Haan

CEO van JASA

Duidelijk proces, gestructureerd en ze weten wat ze doen! Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking. Leapforce werkt zeer gestructureerd en wij kunnen het proces volgen. Alle sprints zijn succesvol afgerond en dragen bij aan onze continue groei!

Klaas

Klaas Hartman

Sales Manager NL bij Lease a Bike

Leapforce is in staat op korte termijn een gedegen en werkbaar advies te geven. Ze hebben kennis van zaken, goede communicatie en houden zich aan de planning.

Bastiaan

Bastiaan Bless

Channel manager bij Gazelle

Wij werken heel prettig samen met Leapforce. Ze zijn een jonge maar kundige organisatie die bedrijven met weinig marketing capaciteit, heel goed op weg kunnen helpen in de wereld van online marketing.

Kevin

Kevin Miner

Marketing Manager van Demaco

Ik zocht naar nieuwe wegen van werving, elke keer een deel van een jaarsalaris voor een kandidaat uitgegeven, leek mij niet goed besteed. Leapforce heeft laten zien dat het inderdaad anders kan!

Gijs

Gijs Kurvers

Directeur van Nodema

Sinds de start van de samenwerking met Leapforce worden wij betrokken in hun strategieën, processen en resultaten. Naast dat Leapforce kwaliteit levert in het proces, worden er ook heel goede resultaten behaald.

Clarisse

Clarisse Stulp

Communication & Branding Lead bij evoyo

Wij werken heel prettig samen met Leapforce. Het is een jong maar enthousiast en kundig team dat bedrijven met beperkte marketing capaciteit, heel goed kan ondersteunen en verder kan helpen in de wereld van online marketing!

Sanne

Sanne Geurts

Manager Marketing & Communications bij Sif Group

Onze business is binnen 5 maanden verviervoudigd door Leapforce! Ze hebben voor ons marketing automation tools opgezet, integraties, ads en een vernieuwde webshop.

Pieter

Pieter Duijs

Directeur & Eigenaar van Thuysvers

Fantastisch resultaat behaald: verbeterd design, organisch beter vindbaar en de customer journeys beter uitgesplitst. Nu hebben wij zo de websites doorontwikkeld met een aantal mooie nieuwe conversiemomenten naar onze online verfpartners!

Menno

Menno Beek

Marketing Manager / MT-member bij Van Wijhe Verf

Onze samenwerking met Leapforce wordt gekenmerkt door hun eenvoudige overzichten, duidelijke afspraken en domeinkennis. Het is een geweldige partner voor start-ups en scale-ups in termen van snelheid, betaalbaarheid en flexibiliteit!

Jesse

Jesse Grift

Founder van Govin

Leapforce heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen! De eerste mailing leverde meteen een prachtige deal op waardoor zij zichzelf direct hadden terugverdiend. Het is nu zelfs zo druk dat wij de focus hebben moeten verleggen naar recruitment!

Bart Gerritsen

Bart Gerritsen

Directeur & eigenaar van PROZEE

Ik had een visie en idee om Verpakapotheek beter te kunnen besturen. In Leapforce heb ik de partij gevonden om dit ook daadwerkelijk te realiseren. Het is super dat we real time kunnen bewerken en daarmee beter en sneller inzicht hebben.

Oene

Oene Mees

CEO van Verpakapotheek

Leapforce vergroot het bereik van Artechno middels kwalitatieve posts. Leapforce heeft ervoor gezorgd dat Artechno meer zichtbaarheid en awareness heeft gegenereerd middels slimme social media marketing.

Patrick

Patrick de Haan

Marketing & Communications bij Artechno Growsystems

Na drie maanden, binnen tijd en budget kon de handmatige rapportage vervangen worden door een volledige geautomatiseerde versie. Dit bespaart Rijnmond circa 0,4 FTE!

Bert

Bert Klaver

Algemeen directeur Rijnmond

De e-mailmarketing resultaten voor ons nieuwe product waren enorm!

Willy

Willy Bruckers

Commercieel directeur bij TBS-SVA Groep

Onze ervaring, wij hebben...

100+

CRM implementaties afgerond

40+

HubSpot reviews met een gemiddelde 4.9/5.0 score

75+

HubSpot Certificaten

Veelgestelde vragen over de HubSpot portal audit

01 Hoe lang duurt de audit?

Nadat we toegang hebben gekregen duurt het uitvoeren van de audit gemiddeld 5 tot 10 werkdagen. Tijdens deze periode analyseren we grondig je HubSpot-omgeving en stellen we een gedetailleerd rapport op met aanbevelingen.

02 Is de audit echt gratis?

Ja, onze HubSpot portal audit is volledig gratis. We bieden dit aan omdat we geloven dat bedrijven veel meer uit HubSpot kunnen halen, en we willen je helpen om het meeste uit je CRM te halen.

03 Wat is er van onze kant nodig om deze portal audit te bewerkstelligen?

Om de audit uit te voeren, hebben we het volgende nodig van jouw kant:

  • Toegang tot je HubSpot-omgeving: Dit stelt ons in staat om de benodigde analyses uit te voeren.
  • Intakegesprek: We plannen een korte intake om je specifieke uitdagingen te bespreken en je doelen met HubSpot helder te krijgen. Dit gesprek duurt meestal ongeveer 30 minuten.
  • Tijd voor het eindgesprek: Nadat we de audit hebben afgerond, presenteren we onze bevindingen in een adviesrapport. We nemen de tijd om dit samen door te nemen en de belangrijkste verbeterpunten te bespreken. Dit duurt ongeveer 60 minuten.
04 Wat zijn de stappen van de audit?

De HubSpot portal audit verloopt in enkele duidelijke stappen om ervoor te zorgen dat we je de meest waardevolle inzichten bieden:

  • Toegang: We vragen toegang tot je HubSpot-omgeving zodat we de benodigde analyses kunnen uitvoeren.
  • Intake: We bespreken de specifieke uitdagingen die je ervaart en wat je wilt bereiken met HubSpot, zowel op korte als lange termijn.
  • Analyse: We voeren een grondige analyse uit van je HubSpot-omgeving, waaronder GDPR compliance, ongebruikte features, data kwaliteit en de customer journey.
  • Rapportage: Na de analyse stellen we een gedetailleerd rapport op met bevindingen en concrete aanbevelingen.
  • Presentatie: We presenteren de resultaten in een meeting en bespreken samen de belangrijkste verbeterpunten en de volgende stappen.
05 Is mijn data veilig?
Ja, we gaan uiterst zorgvuldig om met jouw data. Jij behoudt volledige controle over je HubSpot-portaal. We voldoen aan alle relevante wetgeving, waaronder de AVG, en hanteren strikte veiligheids- en dataprocedures. Indien gewenst kunnen we een geheimhoudingsverklaring (NDA) en een verwerkersovereenkomst ondertekenen. Je kunt ook jouw eigen juridische documenten gebruiken als je dat prefereert.

Wil jij ...

  • een volledige analyse van je HubSpot gebruik en inrichting?
  • inzicht krijgen in de kwaliteit van je klantdata en rapportages?
  • ontdekken welke integraties je kunt verbeteren of vervangen?
  • meer omzet halen uit je bestaande CRM-investering?
  • waardevolle tips ontvangen voor betere adoptie binnen je team?
5 Stars
Wij krijgen een 5/5 uit 270 Google Reviews

Vraag je gratis HubSpot audit aan

Ontvang binnen één week met op maat gemaakt rapport en ontdek hoe je HubSpot nog beter kunt benutten.