Skip to content
fd-gazellen-lf-2022-2023
Leapforce behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland!

Dit is waarom onze online recruitment marketing efforts werken

Traditionele bureaus kosten bakken met geld

Met internet gebruik en tooling kan je iedereen bereiken

Als het eenmaal staat krijg je automatisch sollicitanten

Het nieuwe werven; wij zijn geen old school recruitmentbureau

In tijden van schaarste is effectief recruiten steeds belangrijker. Veel bedrijven werken met kostbare, old school recruitmentbureaus. Door  in te spelen op de beschikbare online tools in dit digitale tijdperk, kan personeel werven een stuk makkelijker. Dankzij deze tools bereiken we bij Leapforce de beste kandidaten én zelfs mensen die niet specifiek op zoek zijn naar jouw vacature, maar wel gekwalificeerd zijn.

Met scherpe targeting op regio, opleiding en interesse zorgen we voor de juiste kandidaten, maar indirect ook voor een groei van jouw naamsbekendheid. Een win-win situatie als je het aan ons vraagt!

Wat klanten zeggen over Leapforce

Succesverhalen waar wij trots op zijn.

Wij werken heel prettig samen met Leapforce. Ze zijn een jonge maar kundige organisatie die bedrijven met weinig marketing capaciteit, heel goed op weg kunnen helpen in de wereld van online marketing.

Kevin

Kevin Miner

Marketing Manager van Demaco

Onze business is binnen 5 maanden verviervoudigd door Leapforce! Ze hebben voor ons marketing automation tools opgezet, integraties, ads en een vernieuwde webshop.

Pieter

Pieter Duijs

Directeur & Eigenaar van Thuysvers

Leapforce combineert tientallen sales en marketing kennisgebieden en levert daarmee een enorme bijdrage aan het lead genererend vermogen van JASA.

Eduard

Eduard de Haan

CEO van JASA

Met hun pro-actieve houding en gedegen kennis helpt Leapforce ons om de enorme groei van ons bedrijf mogelijk te maken.

Edwin

Edwin Weteling

CEO van Lume Traveler

Leapforce is in staat op korte termijn een gedegen en werkbaar advies te geven. Ze hebben kennis van zaken, goede communicatie en houden zich aan de planning.

Bastiaan

Bastiaan Bless

Channel manager bij Gazelle

Leapforce vergroot het bereik van Artechno middels kwalitatieve posts. Leapforce heeft ervoor gezorgd dat Artechno meer zichtbaarheid en awareness heeft gegenereerd middels slimme social media marketing.

Patrick

Patrick de Haan

Marketing & Communications bij Artechno Growsystems

Sinds de start van de samenwerking met Leapforce worden wij betrokken in hun strategieën, processen en resultaten. Naast dat Leapforce kwaliteit levert in het proces, worden er ook heel goede resultaten behaald.

Clarisse

Clarisse Stulp

Communication & Branding Lead bij evoyo

Ik zocht naar nieuwe wegen van werving, elke keer een deel van een jaarsalaris voor een kandidaat uitgegeven, leek mij niet goed besteed. Leapforce heeft laten zien dat het inderdaad anders kan!

Gijs

Gijs Kurvers

Directeur van Nodema

De e-mailmarketing resultaten voor ons nieuwe product waren enorm!

Willy

Willy Bruckers

Commercieel directeur bij TBS-SVA Groep

Fantastisch resultaat behaald: verbeterd design, organisch beter vindbaar en de customer journeys beter uitgesplitst. Nu hebben wij zo de websites doorontwikkeld met een aantal mooie nieuwe conversiemomenten naar onze online verfpartners!

Menno

Menno Beek

Marketing Manager / MT-member bij Van Wijhe Verf

Na drie maanden, binnen tijd en budget kon de handmatige rapportage vervangen worden door een volledige geautomatiseerde versie. Dit bespaart Rijnmond circa 0,4 FTE!

Bert

Bert Klaver

Algemeen directeur Rijnmond

Onze samenwerking met Leapforce wordt gekenmerkt door hun eenvoudige overzichten, duidelijke afspraken en domeinkennis. Het is een geweldige partner voor start-ups en scale-ups in termen van snelheid, betaalbaarheid en flexibiliteit!

Jesse

Jesse Grift

Founder van Govin

Duidelijk proces, gestructureerd en ze weten wat ze doen! Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking. Leapforce werkt zeer gestructureerd en wij kunnen het proces volgen. Alle sprints zijn succesvol afgerond en dragen bij aan onze continue groei!

Klaas

Klaas Hartman

Sales Manager NL bij Lease a Bike

Ik had een visie en idee om Verpakapotheek beter te kunnen besturen. In Leapforce heb ik de partij gevonden om dit ook daadwerkelijk te realiseren. Het is super dat we real time kunnen bewerken en daarmee beter en sneller inzicht hebben.

Oene

Oene Mees

CEO van Verpakapotheek

Leapforce heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen! De eerste mailing leverde meteen een prachtige deal op waardoor zij zichzelf direct hadden terugverdiend. Het is nu zelfs zo druk dat wij de focus hebben moeten verleggen naar recruitment!

Bart Gerritsen

Bart Gerritsen

Directeur & eigenaar van PROZEE

Wij werken heel prettig samen met Leapforce. Het is een jong maar enthousiast en kundig team dat bedrijven met beperkte marketing capaciteit, heel goed kan ondersteunen en verder kan helpen in de wereld van online marketing!

Sanne

Sanne Geurts

Manager Marketing & Communications bij Sif Group

Leapforce Grafisch Operator

Waarom een recruitment scan van Leapforce?

Analyse van de huidige recruitment activiteiten
Concrete actiepunten om recruitment te verbeteren uitgedacht door gecertificeerde experts
Advies voor beste toolings en kanalen voor recruitment
Best practices voor het uitvoeren, monitoren en optimaliseren van recruitment campagnes
 
 
 
Vraag de gratis recruitment scan aan

Het opzetten van recruitment marketing bestaat uit drie fases

01  Eerst kruipen we in de huid van de potentiële werknemers
Dit doen wij middels een enquête en interviews met huidige werknemers. Zo onderzoeken wij wat deze (doel)groep uniek maakt. Hiermee bouwen we een funnel om jouw nieuwe werknemer vanaf het eerste contactmoment over de streep te trekken.
02 Campagne onderzoek en uitwerking
  1. Op basis van een onderzoek kiezen we een platform en de campaigning flows. 
  2. We brainstormen met een creative expert om de beste content en boodschap te bedenken waarmee we jouw doelgroep bereiken.
  3. We ontwerpen en lanceren een landingspagina met aansprekende teksten en foto’s, die gebaseerd zijn op het doelgroep onderzoek en de interviews
03 Strategie & roadmap
Tot slot kiezen we voor livegang een marketingstrategie met de volgende punten:
    1. De gekozen ambities en KPI’s. 
    2. Een roadmap + benodigdheden voor uitvoering.
Vraag de gratis recruitment scan aan

Wij hebben...

80+

Campagne kanalen succesvol in beheer

15+

Experts in het campaigning team

1k+

Sollicitanten gegenereerd

Wil jij...

  • inzicht in je huidige recruitment activiteiten?
  • sollicitanten van kwaliteit?
  • kosten besparen op dure traditionele recruitment?
5 Stars
Wij krijgen een 5/5 uit 270 Google Reviews

Krijg gratis onze recruitment scan t.w.v. €395

We nemen binnen 2 werkdagen contact met je op