Over ons

Jong en dynamisch, maar ook ervaren en ambitieus. Leapforce staat voor degelijk en klantgericht werk. We experimenteren, werken datagedreven en weten als geen ander wat werkt. Leapforce gaat altijd voor het hoogst haalbare! 

De kernwaarden van Leapforce

Ambitieus

Bij Leapforce denken we groot. We zetten onze krachten in om tot de top werkgevers en growth hacking agencies ter wereld te behoren. Onze ambitie is om op eigen kracht jaar op jaar met dubbele cijfers te groeien. Wij combineren jeugdig talent met seniore wijsheid om deze ambities te realiseren.

Growth curve

Datagedreven

Meten is weten. Zo hebben wij een eigen marketing dashboard ontwikkeld, waarmee klanten real time inzicht krijgen in de online prestaties van hun bedrijf. Dit stelt de klant in staat datagedreven beslissingen te nemen en geeft onze mensen handvatten om te analyseren, bij te sturen en successen te behalen.

Data trends

Resultaatgericht

Het kan altijd beter. We gaan voor optimaal resultaat en stoppen niet voordat gestelde doelen en successen zijn behaald. Met onze datagedreven aanpak maken wij ons werk meetbaar. Waar anderen afhaken, pakken wij door. Wij stoppen er tomeloze energie in, net zolang tot wij én onze klanten meer dan tevreden zijn.

Over ons

Gek van tools

Met 8.000+ marketing tools, is keuzes maken complex. Wij monitoren 1.000+ tools en zijn wekelijks bezig de nieuwste digitale ontwikkelingen eigen te maken. We selecteren de beste tools voor onze klanten én onszelf, en hebben de techniek en kennis in huis om deze te integreren en te koppelen.

Over Ons

Work hard, play hard

Bij Leapforce wordt hard gewerkt. Wij stoppen veel energie in elkaar en in onze klanten. Daarnaast is er meer dan genoeg ruimte voor plezier, vriendschap, feest en genot. Na inspanning komt de welverdiende ontspanning.

Having fun

Omarm verandering

Om klanten het beste te kunnen blijven adviseren is het van belang om veranderingen te omarmen en eigen te maken. Wij zijn dynamisch, onafhankelijk en weten onszelf continu aan te passen. Zo blijven wij verbeteren.

Pull request
Video afspelen

Wie zijn wij?

Welk bedrijf is niet op zoek naar meer leads, klanten, deals en groei? Iedereen wil groeien, maar dit blijkt een enorme uitdaging in tijden waarin iedereen zich online bevindt. 

Veel bedrijven zijn het overzicht kwijt in de 8.000+ beschikbare digitale sales en marketing tools. Bedrijven overweldigd door de eindeloze mogelijkheden, sterke concurrentie en snelle ontwikkeling. Hoe trek je nu de juiste doelgroep aan? Hoe verbind je de potentiële klant aan je organisatie en hoe stimuleer je conversie?

Leapforce helpt bedrijven door de nieuwste en juiste tools te selecteren. Vervolgens wordt hiermee geëxperimenteerd, gemeten en geautomatiseerd, om zodoende datagedreven beslissingen te nemen. Dit alles helpt de klant om beter zichtbaar te worden, meer leads aan te trekken en deze leads op een efficiënte manier om te zetten in klanten en deals.

Leapforce doet dit op basis van de Leapforce flywheel of growth hacking filosofie.  Hierin komen technieken, tools en onderwerpen aan bod rondom advertising, social media, content, SEO, websites, CRM, sales, marketing automation, service en loyalty, data en integraties. Zo laten wij jouw bedrijf maximaal groeien op digitaal vlak!

Hoe het begon

Na vijf jaar samenwerken aan verschillende projecten, besloten Philip Hennemann en Witold Rosendaal in 2017 samen te gaan ondernemen. Het duo verschilt ruim dertig jaar in leeftijd en bezit de ideale combinatie van talent, netwerk, energie en ervaring. 

Vóór de start van Leapforce hebben Philip en Witold twee andere bedrijven gelanceerd. Na een aantal ‘pivots’ is begin 2018 het laatste bedrijf met succes gevalideerd. Dit was de geboorte van Leapforce. 

Sindsdien is Leapforce razendsnel gegroeid. Inmiddels bestaat het bedrijf uit meer dan 30 harde werkers met één gezamenlijk doel: klanten helpen met het bouwen en bemannen van hun digitale sales- en marketingmachine.

Witold en Philip

Prijzen & Awards

Het team van Leapforce

Philip
Philip Hennemann

Director en Co-founder

Witold
Witold Rosendaal

Director en Co-founder

Teije9
Teije van IJlzinga Veenstra

Operations

Camiel8
Camiel Landheer

Lead Web Development

Loes11
Loes Hartman

Growth Hacker

Jorn5
Jorn Faber

Growth Hacker

Tenicia3
Tenicia van Aalten

Sales & Marketing Support

paul
Paul Lokenberg
Program Manager & Growth Team Lead
Michelle
Michelle ten Bruggen Cate

Growth Hacker

Michiel5
Michiel van Lonkhuyzen

Software Developer

Beau7
Beau Lute
Project Manager & Product Owner
Eline Done
Eline Vossebeld

Growth Hacker

Vinnie5
Vinnie de Laat

Sales & Marketing Support

Bas
Bas Vinkenborg

Growth Hacker

Gijs
Gijs Moonen

Data Analist

Keith2
Keith Kan

Front-end Development

Luuk vdb
Luuk van den Bosch

Sales & Marketing Manager

David
David Olthaar

Growth Hacker

Job
Job Huisman

Front-end Development

Rosalie
Rosalie Geerts

Office Manager

Joost
Joost Annaert

Growth Hacker

Nick2
Nick Benjamins

Project Manager

Matthias
Matthias Terpstra

Sales & Marketing Support

Ron
Ron Bauer

Content Marketeer

Francisca
Francisca Zimmermann

Content Marketeer

Debby
Debby Grooteman

Social Media Marketeer

desar
Desar Sariyanta

Front-end Development

Tim
Tim Kerstholt

Project Manager

Nina
Nina Twisk

Growth Hacker

Roar
Roar Schouten

UI/UX Designer

loek
Loek Zanders

Project Manager

Chris
Chris Bol

Data Analist

Sander
Sander Raven

Back-end Developer

Jorg
Jorg Maijen

Sales & Marketing Expert

Sefa Schaduw
Sefa Özmen

Data Analist

Laurens done
Laurens Booij

UI/UX Designer

Gafiër Paal

Web Developer

Yi Sun
Yi Sun

Web Developer

Pien Done1
Pien Rekers

Operations

Tim Done
Tim Kooistra

Operations