Skip to content
fd-gazellen-logo-liggend-22-24
Leapforce behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland!
dall__e_2024-08-14_16.42.43_-_a_simple__non-realistic_banner_image_depicting_a_laptop_screen_with_a_presentation_displayed_on_it._the_laptop_is_centered_and_surrounded_by_other_peo

Schaal en stroomlijn jouw customer journey met de Service Hub

De vernieuwde Service Hub van HubSpot zit boordevol geavanceerde functies en sluit naadloos aan bij de andere HubSpot Hubs. Met deze Hub kun je niet alleen je klantenservice optimaliseren en automatiseren, maar ook zorgen voor een naadloze samenwerking met je customer success team.

HubSpot biedt één centrale plek waar CSM's eenvoudig toegang hebben tot cruciale klantgegevens, zoals customer health scores, productgebruik en accountactiviteit. Dit maakt het mogelijk om proactief klantrelaties te beheren en potentiële churnrisico's vroegtijdig te identificeren. Dit maakt je klantrelaties sterker en helpt je klantretentie te verhogen, wat uiteindelijk bijdraagt aan een groeiende omzet en een efficiëntere bedrijfsvoering.

Bekijk deze webinar als je

  • de klantenservice wil verbeteren door sneller en efficiënter te reageren op klantvragen
  • klantrelaties wil verbeteren door klanten succesvoller te maken met hun jouw producten
  • potentiële churnrisico's wilt onderscheppen
  • wilt weten hoe je de customer journey in service stroomlijnt
  • de voordelen van de samenwerking tussen Marketing, Sales en Customer Success wil ontdekken. 

Indrukwekkende voordelen die bedrijven met Service Hub ervaren

83% ervaart meer retentie

84% ervaart een betere CSAT

13x snellere ticket oplossing

HubSpot help desk Service Hub

Leapforce demonstreert hoe je:

Meer inspelen op Customer Success: Up-sell, cross-sell en vernieuw beter en meer door klantsentiment en relatie gezondheidsscores
Hoe je AI voor jou klantenservice laat werken: Door AI toe te passen houdt de klantenservice zich bezig met complexe en waardevolle vraagstukken.
Meer retentie wilt genereren: Verhoog de retentie van je huidige klanten door waarde toe te voegen aan de customer journey en verhoog je omzet
 Hoogwaardige service levert: Ontvang de beste tips en strategieën om de customer journey in te richten, service schaalbaarder te maken en omzet te genereren met Service Hub.
 
Inschrijven voor de webinar

Wat kun je verwachten?

Innovatieve functionaliteiten

Leer meer over AI-gedreven tools zoals de AI Chatbot, reply recommendations, en text generation

Praktische voorbeelden

Ontdek hoe deze functies bijdragen aan effectiviteit, efficiëntie en gestroomlijnde service.

Volwaardig servicesoftware

Ontdek waarom HubSpot's Service Hub de ideale keuze is voor gecentraliseerde service software.

Onze sprekers

Leer de tips en trucs van onze inhouse experts!

Foto van Witold Rosendaal

Witold Rosendaal

Director & HubSpot Consultant

Foto van Leo Braak

Leo Braak

Sales Manager

Foto van Roy Kuijzer

Roy Kuijzer

Service Hub Owner & HubSpot Consultant

Wil jij ...

  • Je klantenservice en -tevredenheid naar een hoger niveau tillen?
  • Alle klantcommunicatie centraliseren op één platform?
  • Reageren met meer efficiëntie door geautomatiseerde helpdesktools?
  • Je klantretentie en -groei aanzienlijk verbeteren met krachtige feedbacktools?
5 Stars
Wij krijgen een 5/5 uit 270 Google Reviews

Schrijf je dan nu in voor de Service Hub webinar!

Veelgestelde vragen

01 Is de Webinar online?
De Webinar is inderdaad online om het zo makkelijk mogelijk te maken voor iedereen. Je krijgt een link ter uitnodiging nadat je jezelf hebt aangemeld voor de Webinar.
02 Voor wie is de Webinar bedoeld?
het evenement is geschikt voor (content) marketeers, directeuren en webmasters. Maar ook voor iedereen die belang heeft bij het eenvoudig ontwikkelen en verspreiden van marketing en communicatie content
03 In welke taal zullen de hosts presenteren?
De Webinar hosts zullen in het Nederlands presenteren.
04 Word de Webinar opgenomen?
De opname zal worden gedeeld met iedereen zie zich vooraf heeft aangemeld. Na afloop van de Webinar is het ook mogelijk om de opname op te vragen.
05 Zijn er kosten verbonden aan het bijwonen van de Webinar?
Aanmelden en bijwonen is kosteloos. De Webinar is volledig bedoeld om kennis te delen.
06 Kan ik vragen stellen tijdens de Webinar?
Deelnemers kunnen ieder moment hun vragen stellen in de chat of na afloop van de presentaties. Wij zullen alle vragen uitgebreid beantwoorden.