Skip to content
fd-gazellen-logo-liggend-22-24
Leapforce behoort tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland!

Wat is RevOps?

Revenue Operations of RevOps is een strategische aanpak die sales, marketing en klantenservice integreert om efficiëntie te verbeteren en duurzame, voorspelbare omzetgroei te realiseren. De strategie optimaliseert processen, bevordert samenwerking tussen afdelingen en maakt gebruik van data-analyse om beter geïnformeerde beslissingen te nemen. Met RevOps breng je alle afdelingen op één lijn, wat leidt tot een consistentere en schaalbare groei van het bedrijf.

Waarom de RevOps e-mailcursus?

Weet jij niet wat het exacte rendement op je marketingbudget is? Merk je dat teams niet met elkaar aan dezelfde doelen werken? Zijn er vaak fricties tussen sales, marketing en klantenservice? Dit kan resulteren in inefficiënte processen, gemiste kansen en zelfs verlies van prospects en klanten.

RevOps biedt de oplossing voor deze problemen door een naadloze samenwerking tussen sales, marketing en klantenservice te bevorderen, wat resulteert in een verbeterde omzet en efficiëntie.

undraw_Projections_re_ulc6

Schrijf je in voor onze RevOps cursus

In de cursus leer je alles over...
Het stellen van haalbare doelen: Leg de basis voor succes door duidelijke doelen te stellen die passen bij je bedrijfsstrategie en de groeiambitie.

Multidisciplinaire teams: RevOps vereist samenwerking tussen verschillende afdelingen, waaronder sales, marketing, klantenservice en meer. 
Data en KPI's verzamelen: Data en KPI's vormen de kern van RevOps succes. Zonder deze inzichten blijft een bedrijf in het duister tasten.
De juiste tools: Maak de juiste keuze in tools en technologieën die perfect passen bij jouw RevOps ambities. Denk aan CRM-systemen, automation platforms, analytics tools en meer.
En veel meer...
Schrijf je in voor de RevOps cursus

Waarom is RevOps zo waardevol?

Statistieken uit onderzoek van Forrester en BCG

36%

snellere groei in omzet dan bedrijven die RevOps niet implementeren

10-20%

toename in de productiviteit van de salesafdeling

21%

van de bedrijven ervaart een verbetering in de interne samenwerking

100-200%

ROI-verbetering van digitale marketing

Wil jij ...

  • harder groeien?
  • jouw salesproductiviteit verhogen?
  • data gedreven beslissingen maken?
  • inzicht in de ROI van je marketingkosten en deze verbeteren?
  • een marketing, sales en serviceafdeling die met elkaar werken in plaats van tegen elkaar?
5 Stars
Wij krijgen een 5/5 uit 270 Google Reviews

Schrijf je in voor de gratis 9-weekse RevOps e-mail cursus!

Direct de eerste tips in je mailbox