Hoe spreek je de doelgroep aan met een complete website of shop?

Maak samen met onze specialisten merkbare stappen.

Wil jij groeien?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Spreek de doelgroep aan!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Meer dan 75 klanten vertrouwen op Leapforce

BMair
Van Wijhe verf
Prozee
Econic
Plymovent
Jasa
Demaco
thuysvers logo
Pure goat
Office

Wat is er zo belangrijk aan een website of shop?

Ten eerste is een website de etalage van een organisatie. Bezoekers maken binnen een paar seconden de beslissing of ze blijven of weggaan. Een goede website grijpt de aandacht van de bezoeker dan ook gelijk én houdt deze vast.

Daarnaast is een website een onmisbaar onderdeel van iedere digitale sales- en marketingmachine. De doelgroep aansturen om tot een bepaalde actie over te gaan, daar draagt een goede website sterk aan bij.

Bij Leapforce werken wij met verschillende specialisten aan onder meer website-ontwerp, conversie, techniek, content, marketingdoelen en tracking. Lees snel verder voor meer over de hulp die Leapforce bedrijven biedt bij de optimalisatie van websites en shops.

Growth hacking data points

De 8 onderdelen van een website

CRO

CRO staat voor Conversion Rate Optimization en bestaat uit verschillende methoden die nodig zijn om een (potentiële) klant aan te zetten tot een bepaalde actie.

A/B testing

Door pagina A aan 50% van de website bezoekers te tonen en pagina B aan de andere 50%, kunnen wij meten welke versie van de pagina de beste resultaten oplevert.

Website development

De ontwikkeling, het bouwen en het opleveren van een nieuwe website die probleemloos jaren vooruit kan.

Website design

Een website scoort het beste met een goed design. Hiermee speel je in op het gedrag van (potentiële) klanten en zorg je dat de website converteert.

Landingspagina’s

Een bestemmingspagina om een (vaak) onbekende bezoeker te veranderen in een trouwe fan.

Chatbots

Een geautomatiseerde gesprekspartner die altijd voor de (potentiële) klant klaar staat. 

B2B-prospecting

Het online herkennen van prospects met verschillende tools. Na herkenning wordt er contact opgenomen in de volgende fase in de funnel.

Webbeheer

Het onderhouden van updates, veiligheid, monitoring van de prestatie van de website en de juiste ondersteuning in de vorm van support bij klantvragen.

Waarom is een website belangrijk voor een groeistrategie?

Een website of shop wordt door veel mensen gezien als een digitaal visitekaartje. Dit is het zeker, maar het is nog veel meer dan dat. De werking, het ontwerp en de marketingstrategieën gerelateerd aan een website zijn nauw met elkaar verbonden.

  • Websites en webshops zijn van essentieel belang om vindbaar en contacteerbaar te zijn voor digitale bezoekers.
  • Websites en webshops moeten een doel hebben, anders weten bezoekers niet wat van ze wordt verwacht.
  • Bezoekers van goede websites en webshops worden meegenomen in de zogeheten ‘customer journey’ die volledig te traceren is.
  • Websites en webshops horen onderscheidend te zijn. Niet alleen in het ontwerp, maar ook in de technische werking en optimalisatie voor online vindbaarheid (SEO).

Wist je dat?

5

Laadtijd

De eerste vijf seconden laadtijd hebben de meeste invloed op de conversieratio’s. Bron: Portent.

Landingspagina's

Landingspagina’s zijn inzetbaar als losse pagina met een eigen doel. Daarbij converteren landingspaginas beter dan alle andere paginas. Bron: Omnisend.

2

Webverkeer

Webverkeer is één van de twee meest voorkomende maatstaven voor content marketing strategieën.
Bron: HubSpot.

Segment analysis

Loop je hier tegenaan?

Staat een nieuwe website op de planning en spoken de onderstaande vragen nog door het hoofd?

  • Wat is beter, een ‘custom website’ of werken met een website builder zoals WordPress?
  • Welke hosting pakketten zijn het beste en waarom?
  • Niet iedereen kan makkelijk met een website omgaan. Hoe beheer je de website makkelijk zelf?
  • Zijn landingspagina’s losse pagina’s of zijn deze onderdeel van de totale website?
    De website moet beter vindbaar worden, maar moet de hele website dan op SEO aangepakt worden, of kan dat beetje bij beetje?

Dit zijn voorbeelden van vragen die wij vaak te horen krijgen. Gelukkig ben je bij Leapforce aan het juiste adres. Met de specialisten die wij in huis hebben, worden deze vragen direct opgelost!

Website & Shop

Wat doet Leapforce op het gebied van websites en shops?

Een website promoot 24/7, geen enkele werknemer doet dat.

Website en Shop is de vierde schijf binnen het Leapforce Flywheel of Growth Hacking. Dit ‘wiel’ bestaat uit belangrijke strategieën, technieken en tools die nodig zijn om een sales- en marketingmachine momentum te geven.

Maar wat houdt deze vierde schijf precies in? Het gaat hier om het ontwikkelen, onderhouden en ondersteunen van een goed presterende website en/of webshop. Een website of webshop die goed is geïntegreerd en volledig is ingericht op het behalen van de beste conversie.

Een website is 24/7 online. Dat betekent dat deze iedere dag van de week presteert en de aandacht van de bezoekers pakt. Leapforce zorgt voor een website die zonder problemen 24/7 topprestaties levert!

Een aantal van onze website en shop experts

Desar

Desar Sariyanta

Job

Job Huisman

Keith

Keith Kan

Website resultaten waar wij trots op zijn

664%

Grote bezoekersaantallen

Een groei van 664% in websitebezoekers in twee jaar tijd.

2x

Verdubbelen van organisch verkeer

In één jaar tijd het organische websiteverkeer verdubbeld.

25%

Meer zichtbaarheid

De online zichtbaarheid van een website in twee jaar met 25% verhoogd.

Progress overview

Direct inzicht in de staat van je huidige website met daarbij een advies op maat!

Doe direct een gratis SEO scan en kom erachter hoe jouw website scoort!

Luuk Van den Bosch

Marketing / Sales expert

luuk van den bosch
Spreek de doelgroep aan!
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Spreek de doelgroep aan!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Nog niet overtuigd?

Bekijk onze succescases