Klant
DHOMUS
150 medewerkers
Keukens, badkamers & tegels
Oplossingen
Strategie workshops
Klantreis analyse
Online-groeistrategie
Social Media Advertising
Search Engine Advertising
HubSpot Marketing Hub implementatie
Oplossingen
Strategie workshops
Klantreis analyse
Online-groeistrategie
Social Media Advertising
Search Engine Advertising
HubSpot Marketing Hub implementatie
Bij DHOMUS hebben we in 12 maanden tijd miljoenen aan dealwaarde gerealiseerd. We behaalden tientallen miljoenen impressies. Ook genereerden we bijna een half miljoen klikken naar de websites. Hiervoor moesten we wel eerst de pitch tegen zeven andere bureaus winnen.
DHOMUS is dé partner voor projectontwikkelaars en bouwbedrijven. Ze beschikken over een 'house of brands' met meer dan 100 jaar ervaring in keukens, badkamers en tegels. Door hun merken te bundelen, bieden ze een compleet aanbod. Dit zorgt voor een schat aan kennis, ervaring, inspiratie en service.
Met Huysinc, ASTO en LEICHT Amsterdam bieden ze een zorgvuldige selectie van toonaangevende merken in keukens, badkamers en tegels.
Doelstelling
De doelstelling van DHOMUS was het verhogen van de omzet door middel van een groeistrategie die zowel B2B- als B2C-markten aanspreekt. Daarnaast werd ook een verbetering van de kosten per lead verwacht.
ROI
600%
Voor elke besteedde €1, verdiende DHOMUS €7 terug

Meer werk