A woman standing in the LEICHT Amsterdam kitchen showroom

Van concept naar livegang in 12 maanden met vier nieuwe HubSpot-websites

Klant

DHOMUS

150 medewerkers

Keukens, badkamers & tegels

Oplossingen

HubSpot Content Hub

Sitemapping

Wireframing

Webdesign

Website development

HubSpot Marketing Hub implementatie

In 12 maanden lanceerden we vier nieuwe, professioneel ontworpen websites voor DHOMUS, Huysinc, ASTO 1973 en LEICHT Amsterdam. Elke website heeft een unieke branding en customer journey, gebouwd in HubSpot Content Hub.

DHOMUS is dé partner voor projectontwikkelaars en bouwbedrijven. Ze beschikken over een 'house of brands' met meer dan 100 jaar ervaring in keukens, badkamers en tegels. Door hun merken te bundelen, bieden ze een compleet aanbod. Dit zorgt voor een schat aan kennis, ervaring, inspiratie en service.

Met Huysinc, ASTO en LEICHT Amsterdam bieden ze een zorgvuldige selectie van toonaangevende merken in keukens, badkamers en tegels.

Vraagstelling

Hoe zorgen vier nieuwe, moderne en professionele websites, perfect afgestemd op de merkidentiteit, voor maximale conversie en online vindbaarheid?

Nieuwe websitess

4x

In 12 maanden opgeleverd. Ieder met een unieke klantreis, design, content en copy

LEICHT Amsterdam Showroom
Dhomus

Aanpak

Ons doel was om samen met een CRO-expert de klantreis te optimaliseren voor maximale conversie. We doorliepen vijf stappen richting de lancering van vier professionele websites in HubSpot Content Hub.

  1. Strategieontwikkeling per merk – Dit leverde belangrijke inzichten op, zoals het onderscheidend vermogen, de persona's, de concurrentieanalyses en potentiële klantreizen.
  2. Sitemap en structuur – We maakten de sitemaps in twee weken op basis van Google Analytics-data. Dit gaf inzicht in de belangrijkste pagina’s en zorgde voor een gestructureerde website.
  3. Wireframes en interface – In 1,5 maand werkten we met een CRO-expert aan de wireframes. Deze vormden de basis voor de visual designer, die de interface gebruiksvriendelijk maakte.
  4. Visual design – De daaropvolgende vijf maanden ontwikkelden we vier visual designs, met meerdere feedbackrondes om alles af te stemmen op de wensen van DHOMUS en haar merken.
  5. Content en implementatie – Na het visual design schreef onze copywriter merkspecifieke teksten. Ook lieten we professionele foto’s en video’s schieten. Daarna bouwden we de vier websites pixel perfect in HubSpot Content Hub.
DHOMUS mockup ASTO
DHOMUS mockup LEICHT

Resultaten

We hebben nieuwe looks gecreëerd die resulteert in betere conversie. Samen met onze visual designer en CRO-expert bouwden we websites die niet alleen modern en passend bij elk merk zijn, maar vooral: bezoekers omzetten in klanten.

De cijfers liegen niet. Websitebezoekers worden nu vaker leads. Hoe? Door elke stap in de customer journey te optimaliseren. Van Google-advertentie tot contactformulier. Alles gericht op conversie. Dat is datagedreven optimalisatie die echt rendeert.

Met HubSpot Content Hub als gamechanger hebben we de website-techniek met 100% verbeterd. Dit resulteert in snellere laadtijden, betere vindbaarheid en hogere gebruikerstevredenheid. Maar de echte kracht zit in de integratie. Alle HubSpot-tools werken naadloos samen. Marketing en sales communiceren direct, data stroomt automatisch en personalisatie wordt mogelijk.

Een concreet voorbeeld: een lead klikt op je advertentie, bekijkt drie pagina’s, speelt een video af en vult het formulier in. Wij meten alles om te blijven verbeteren. Elke interactie geeft ons waardevolle inzichten. Zo wordt de website een conversiemachine.

Nieuwe websites

0x

In 12 maanden opgeleverd. Ieder met een unieke klantreis, design, content en copy

Techniek

0%

Verbetering in website-techniek tegenover de oude WordPress-website

Conversieratio

0%

Verbeterde conversieratio van pageview naar showroomafspraak

Snelheid van de website

0x

Dankzij bouw in HubSpot Content Hub

Dhomus website banner
Dhomus mock up-1-1

Quote

“Binnen één jaar vier gloednieuwe websites ontwikkelen voor vier verschillende merken, daar deinst Leapforce niet van terug. De deliverables waren uitdagend, de deadlines krap, koersen wijzigde gedurende het proces maar de motivatie plus welwillendheid binnen het projectteam was hoog. Het web development team van Leapforce heeft geschitterd binnen alle vier de projecten en met resultaat: vier mooie websites en tevreden stakeholders.”

Doris Poppelaars

Marketing manager, DHOMUS

Doris Poppelaars

Awards

FDGazelle

FD Gazelle

4 jaar op rij van 2022 tot 2025

Meer werk

Nieuwsgierig naar andere succesverhalen?

Logo Symbol

Met Leapforce ga je voor de juiste klik en meer clicks. Klantreizen die converteren. Systemen die schalen. Growth en tech hand in hand. In HubSpot bouwen we je groeimachine. Met strategie, automatisering en meetbare resultaten. Elke klik telt, elke euro rendeert.

© 2025 Leapforce

  • LinkedIn
  • Instagram