Zo maak je van je website een echte leadgenerator
Terwijl bijna ieder bedrijf in 2022 een website heeft, worden lang niet al deze websites goed benut. Een goede website is namelijk niet alleen een
Terwijl bijna ieder bedrijf in 2022 een website heeft, worden lang niet al deze websites goed benut. Een goede website is namelijk niet alleen een
Het B2B-marketingvak is razendsnel in ontwikkeling. Duizenden tools en steeds veeleisender doelgroepen zorgen voor flinke uitdagingen voor B2B-verkopers. Marketeers moeten in 2022 enorm veelzijdig zijn,
Sales leads: waarschijnlijk heb je ze nodig en zoek je actief naar manieren om ze te genereren. Maar wist je dat er verschillende soorten sales
Meer dan 70% van de bedrijven voert regelmatig A/B tests uit op hun website, blijkt uit onderzoek van Invesp. A/B tests zorgen niet alleen dat een
Een B2B-website, een B2C-website en eigenlijk iedere website roept bij de bezoeker een gevoel op. Inspiratie, motivatie, interesse of misschien juist afkeer. Hoe werkt dit
Inhoud In het marketingvak maken we bij het inrichten van strategieën vaak onderscheid tussen twee soorten marketing: business to business (B2B) en business to consumer
Wist je dat 85% van de B2B-marketeers aangeeft dat leadgeneratie hun belangrijkste marketingdoel is? Dit verbaast ons niet. Zonder leads houdt je werk als marketeer
Een aantal maanden geleden keken we in onze blog naar de Sales Qualified Lead (SQL). We beschreven de verschillende stappen van de customer journey, we
Terwijl je bij webshops wellicht direct aan B2C (business to customer) denkt, hebben veel B2B-bedrijven (business to business) ook baat bij het opzetten van een
info@leapforce.nl
(+31) 020 262 2333
Leapforce B.V.
H.J.E. Wenckebachweg 123
1096 AM Amsterdam
Powered by Leapforce
All rights reserved. Registered in The Netherlands: 345678900
Powered by Leapforce