De tijd vliegt! We kunnen bijna niet geloven dat Leapforce alweer drie jaar bestaat. Toen we in 2018 ons bedrijf startten, hoopten we op continue groei, interessante projecten, leuke klanten en een gepassioneerd team. En laat dat nu precies zijn …
Voornamelijk in de maakindustrie kost het opstellen van complexe offertes veel tijd. Producten of projecten die volledig zijn te ‘customizen’ zijn voor sales medewerkers vaak extreem ingewikkeld om in een offerte te verwerken. Wil de klant namelijk tijdens het salesproces …
Hebben jullie de nieuwe film van David Attenborough al gezien? In deze prachtige ‘getuigenverklaring’ deelt Attenborough zijn zorgen over de staat van onze planeet en de impact die de mens hierop heeft. Ook al doen we bij Leapforce al tijden …
Marketing is een onmisbaar onderdeel van ieder succesvol bedrijf. Start-ups hebben een sterke marketingstrategie nodig om te kunnen groeien, maar ook bedrijven die al een tijdje meegaan zijn gedwongen mee te gaan met de laatste marketingtrends. Doen ze dit niet? …
Maak jij al optimaal gebruik van Google Mijn Bedrijf? Deze handige functie van Google biedt de mogelijkheid om met heel weinig moeite én helemaal gratis je online bereik een mooie boost te geven. Helaas zien we om ons heen dat …
We hebben het al vaak gezegd: de beste reclame is mond-tot-mondreclame. Zowel consumenten als bedrijven vertrouwen simpelweg sneller op de belofte van een koper dan op die van een bedrijf. En dat is logisch, want we worden volledig overspoeld met …
De wereld barst van de reclame. Zowel online als offline zien we de mooiste berichten, foto’s en video’s van bedrijven langs komen die beloven dat hun product of dienst écht het allerbeste is. Dit klinkt geweldig, maar hoe ‘echt’ zijn …
Heb je onze slogan gezien? “Growth Hacking as a Service”. Al vanaf de geboorte van Leapforce geloven we in growth hacking. Het is een techniek die ieder bedrijf een volledig unieke strategie oplevert, en de resultaten zijn razend snel. In …
Als je je ook maar enigszins met sales en marketing bezighoudt, dan heb je het vast wel gemerkt: overal bestaat tegenwoordig een online tool voor. Handmatige acties in Excel sheets zijn achterhaald, het traditionele adressenboek is overbodig en het versturen …
Een website of webshop maken is allang essentieel voor elke organisatie. Maar alleen een website hebben is tegenwoordig niet genoeg meer. Tegenwoordig wil je dat potentiële klanten in je informatiesystemen belanden via je website, door informatie achter te laten of …