CTR

De Click Through Rate (CTR) is een bekende term binnen de marketingwereld, waar we ook bij Leapforce veel waarde aan hechten. Het is een handige maatstaf voor het succes van een advertentie, social media post, e-mail en eigenlijk voor elke …

Lees verder

Customer empathy map

Ongeveer een jaar geleden schreven we een blog over de doelgroep analyse. We legden uit waarom deze een belangrijke basis vormt van iedere marketingstrategie. Daarbij beschreven we tevens hoe je in 7 eenvoudige stappen meer over je doelgroep te weten …

Lees verder

Agile werken

Agile werken wordt steeds populairder. Voornamelijk in het afgelopen jaar heeft een Agile werkwijze voor velen de structuur en motivatie geboden die hard nodig was. Maar wat houdt Agile precies in en waarom is deze filosofie zo populair? Hier gaan …

Lees verder

Duurzaam ondernemen

Termen als ‘duurzaam ondernemen’ en ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’ (MVO) komen steeds vaker langs in het bedrijfsleven. Meer en meer ondernemers zien in dat we ons gedrag moeten veranderen voor een duurzame toekomst en ook consumenten vinden duurzaamheid steeds belangrijker.  Uit …

Lees verder

Website ontwerp

Website ontwerp is een essentieel onderdeel van iedere marketingstrategie. Wist je dat 38% van de internetgebruikers een website verlaat wanneer deze er onaantrekkelijk uitziet?  In deze blog geven we vijf tips voor een perfect website ontwerp. Hoe zorg je dat …

Lees verder

Discovery Commerce

Het afgelopen jaar is de e-commerce branche in een stroomversnelling geraakt. Steeds meer transacties vinden online plaats, fysieke winkels gingen dicht en webshops zagen hun winst sneller stijgen dan ooit.  Deze ontwikkelingen zetten marketeers en ondernemers aan het denken, en …

Lees verder

Zoekwoord analyse

Het uitvoeren van een zoekwoord analyse levert veel ondernemers de nodige stress op. De keuze aan zoekwoorden, tools en mogelijkheden is zo groot, dat de analyse hiervan vaak helemaal wordt overgeslagen. Dit is zonde, want het gebruik van de juiste …

Lees verder